واکنش “برد پیت” به اتهام خشونت خانگی علیه “آنجلینا جولی”!

بلاخره برد پیت به اتهامات خشونت خانگی آنجلینا جولیپ واکنش نشان داده است!

واکنش “برد پیت” به اتهام خشونت خانگی علیه “آنجلینا جولی”!
کد خبر : ۱۳۵۸۶۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - آجلینا جولی در شکایتی جدید برد پیت را متهم به خشونت خانگی بر علیه خود و فرزندانش کرده است! حالا برد پیت پاسخی به این اتهامات داده است.

آنجلینا جولی و برد پیت دعوا کردند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، شش سال از حادثه‌ای که باعث طلاق این زوج شده است می‌گذرد.

آنجلینا و برد و 6 فرزندشان در پروازی خصوصی در حال بازگشت از فرانسه به کالیفورنیا بودند.

دعوایی که در این پرواز بین این زوج اتفاق افتاد باعث شد تا آنجلینا در سپتامبر 2016 درخواست طلاق خود را به دادگاه بفرستد. این زوج هنوز برای حضانت فرزندانشان به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

آغاز شکایت آنجلینا

در هفته گذشته آنجلینا جولی شکایتی دیگر بر علیه همسر سابقش در دادگاه لوس‌آنجلس تنظیم کرد.

او در این شکایت جزئیاتی تکان دهنده از وقایع پاییز 2016 فاش کرد. گفته می‌شود که برد پیت آنجلینا را کتک زده است. حتی حضور فرزندانشان نیز جلوی این ستاره را نگرفته است.

در اسناد ارائه شده به دادگاه آمده است که برد پیت حتی فرزندان خود را نیز در این بحث و دعوا کتک زده است.

برد پیت در بیانه‌‌ای این اتهامات را کاملا غیرواقعی و دروغ خواند. او می‌گوید آنجلینا دائما حرف‌هایش درباره وقایع آن پاییز را تغییر می‌دهد.

برد پیت همچنین در این بیانیه اعلام کرده است که مسئولیت صدمه‌ها و رفتار اشتباهی که در آن زمان داشته است را می‌پذیرد اما این اتهامات جدید غیرواقعی هستند.

نقش FBI

پلیس در همان سال اتفاقات این پرواز را بررسی کرد اما یافته‌های خود را عمومی نکرد. FBI نیز همان سال به تحقیقات خود علیه برد پیت پایان داد و پرونده این حادثه را بست.

با این حال اخیرا مدارکی از رفتارهای خشونت‌آمیز برد پیت در هنگام مستی منتشر شده است.

دعوای حقوقی اخیر این زوج درباره فروش یکی از املاکشان است. برد پیت می‌گوید آنجلینا بدون مشورت با او سهم خود در این ملک را فروخته است.

آنجلینا نیز ادعا دارد برد پیت او را مجبور به امضا یک توافق نامه کرده بود و حالا آنجلینا از لحاظ قانونی اجازه ندارد درباره خشونت‌های این بازیکر صحبت کند.

این دو بازیگر در حین فیلمبرداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» با یکدیگر آشنا شدند. بر طبق شایعات برد پیت بخاطر آنجلینا جولی از همسر سابقش، جنیفر انیستون طلاق گرفت.

این زوج سه فرزند به نام های شیلو و دوقلوهای ویوین و ناکس دارند، برد پیت همچنین نیز پدرخوانده سه فرزندی که جولی به سرپرستی گرفته است جولی، مدوکس، پکس و زاهارا نیز هست.

کد خبر : ۱۳۵۸۶۶
0
۰
ارسال نظر