واکنش احساسی زانیار خسروی برای کیان پیرفلک

زانیار خسروی، خواننده پاپ ایرانی در واکنش به شهادت کیان پیرفلک، کودک ۱۰ ساله ایذه‌ ای استوری منتشر کرد که در ادامه می‌بینید.

واکنش احساسی زانیار خسروی برای کیان پیرفلک
کد خبر : ۱۲۴۱۸۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از جامعه ۲۴: زانیار خسروی، خواننده پاپ ایرانی در واکنش به شهادت کیان پیرفلک، کودک ۱۰ ساله ایذه‌ ای استوری منتشر کرد که در ادامه می‌بینید.

زانیار خسروی، خواننده و بازیگر محبوب ایرانی متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است. او علاوه بر خوانندگی مدل تبلیغاتی، آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده نیز است، زانیار خسروی در ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را به نام ۲۸ منتشر کرد.


زانیار خسروی خواننده پاپ کشورمان است، همچنین برادر کوچک سیروان خسروی‌ است. زانیار خسروی اصالتا کرد است، پدرش کرمانشاهی و مادرش سنندجی است. او از کودکی به همراه برادر بزرگترش سیروان به فراگیری موسیقی پرداخت.

ولی برخلاف سیروان که از همان ابتدا تمام تمرکزش متوجه موسیقی بود، زانیار مدتی بعد خود را از فضای موسیقی جدا کرد و علاقهٔ خاصی به فوتبال نشان داد. تا سال ۷۶ در تیم تهران الف فوتبال بازی می‌کرد، اما فوتبال را هم به دلیل کنکور کنار گذاشت.


زانیار خسروی و برادرش سیروان هر دو در آهنگسازی و خوانندگی فعال هستند، زانیار همچنین تجربه بازیگری را نیز دارد. این دو برادر تنها در دو قطعه‌ "تو مریضی" و""آره" با هم همخوانی داشته اند.

زانیار خسروی و همسرش

زانیار خسروی متاهل است و نام همسرش ارنیکا صادقی است. زانیار خسروی با ارنیکا صادقی قبلا در دانشگاه همکلاسی بودند و این آشنایی منجر به ازدواج آن‌ها می‌شود.

تحصیلات زانیار خسروی

زانیار خسروی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق است، شاید به خاطر تأثیر موقعیت شغلی پدرش که وکیل دادگستری است، زانیار به تحصیل در رشتهٔ حقوق پرداخت و لیسانس خود را از دانشگاه علم و فرهنگ گرفت.

اولین آلبوم رسمی زانیار خسروی

زانیار خسروی بعد از دریافت مجوز رسمی خود در ۱۱ اسفند سال ۱۳۹۲ او اولین آلبوم رسمی خود را به نام بیست و هشت (۲۸) منتشر کرد. بلیط‌های اولین کنسرت او در مدت کم‌تر از دو روز به فروش رفت که این انگیزه‌ای برای ادامه کار او شد.

کد خبر : ۱۲۴۱۸۵
0
۰
ارسال نظر