واکسن پاکبانان علی آباد کتول هم به مسئولین شهرداری رسید!

مسئول خدمات شهری، ۲ نفر از کارکنان و یکی از پیمانکاران خانم علی آباد کتول واکسن کرونا دریافت کردند.

واکسن پاکبانان علی آباد کتول هم به مسئولین شهرداری رسید!
کد خبر : ۱۶۰۰۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از تسنیم، پاکبان‌ها از جمله گروه‌های شغلی هستند که در تماس مستقیم با انواع آلودگی‌ها قرار دارند و همین موضوع زمینه ابتلای به بیماری‌ها از جمله کرونا را در آنان افزایش داده است.

برای همین سهمیه‌ای از واکسن وارداتی برای تزریق به پاکبان‌ها در نظر گرفته شده است.

در استان گلستان پاکبانان در برخی شهرها از جمله گرگان و علی آبادکتول واکسن کرونا دریافت کردند اما با توجه به اینکه اسامی پاکبان‌ها از سوی شهرداری‌ها اعلام می‌شود ممکن است تخلفاتی هم در خصوص استفاده از واکسن رخ دهد.

مانند آنچه که در یکی از شهرهای کشور رخ داد و برخی از مدیران شهرداری اسامی خود را در لیست پاکبان‌ها قرار دادند و واکسن کرونا دریافت کردند.

در شهرستان علی آبادکتول هم با وجود حدود 45 پاکبان فقط برای حدود نیمی از آنان واکسن تأمین و ارسال شد که تزریق آن البته با حواشی بسیاری همراه بود.

سوء استفاده از واکسن پاکبانان

از همان روز تزریق واکسن‌های کرونا در فضای مجازی درباره استفاده افرادی غیر از پاکبان‌ها از این واکسن مطالبی منتشر شد که در نهایت دکتر تاج بردی نظری، رئیس شبکه بهداشت شهرستان علی آبادکتول آن را تأیید کرده است.

وی در این باره اظهار داشت: روز تزریق سهمیه واکسن پاکبانان در این شهرستان از ویال آخر که مانند همه ویال‌ها 5 تایی است 4 عدد باقی مانده بود که این تعداد به مسئول خدمات شهری، یک خانم پیمانکار و 2 نفر هم که از کارکنان شهرداری بوده‌اند تزریق شد.

وی افزود: تعدادی از پاکبانان برای تزریق واکسن مراجعه نکرده بودند که دیگران از سهمیه آنها استفاده کردند.

البته شهرداری علی آبادکتول هم در مطلبی اعلام کرده است "باتوجه به انصراف پاکبانان و عدم تمایل آنان برای تزریق واکسن کرونا برای اینکه واکسن هدر نرود، تصمیم گرفتیم واکسن را برای افراد دیگر استفاده شود."

کد خبر : ۱۶۰۰۸
0
۰
ارسال نظر