هوادارهای دروغی!؛ وقتی یک درصد از فالوئرهای «آرش» هم فیلمش را ندیدند!

اگر تنها یک درصد از دنبال‌کنندگان آرش عدل‌پرور در فضای مجازی این فیلم را می‌دیدند، «حکم تجدیدنظر» حداقل چند برابر فروش فعلی‌اش فروخته بود.

هوادارهای دروغی!؛ وقتی یک درصد از فالوئرهای «آرش» هم فیلمش را ندیدند!
کد خبر : ۶۰۴۹۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شهروند، با تمام حواشی و جنجال‌هایی که از آغاز ساخت فیلم «حکم تجدیدنظر» تا همین روزهای اخیر همراه با این فیلم بوده، اولین فیلم محمدامین کریم‌پور اینفلوئنسر جنجالی اینستاگرام موفق به جلب نظر و توجه مخاطبان نشده و یک شکست مطلق نام گرفته است.

«حکم تجدیدنظر» در مدت نزدیک به دو هفته‌ای که روی پرده بوده، کمتر از دویست میلیون تومان فروخته و با ادامه این روند فروش این فیلم حتی بعید است به پانصد میلیون تومان برسد که به این معناست که حتی نتوانسته خرج تبلیغات خودش را هم درآورد.

کارگردانی جنجالی

این در حالی است که «حکم تجدیدنظر» از اولین روز انتشار اخبار تولیدش جنجالی (و توی چشم) بوده.

چه آن زمان که صدور پروانه ساخت فیلم به نام محمدامین کریم‌پور باعث حاشیه و جنجال شد، چه زمانی که برای توجیه صدور مجوز به نام این فیلمساز به سابقه فیلمسازی او اشاره کردند.

چه در اکران خصوصی این فیلم که هجوم طرفداران خوانندگانی که در این فیلم حضور دارند، چند نفر را به بیمارستان کشاند و چه حالا که فیلم به‌رغم حضور چهره‌های مشهوری مانند همایون ارشادی، ژاله صامتی، شاهرخ فروتنیان، زیبا کرمعلی، خود محمدامین کریم‌پور و البته آرش و مسیح عدل‌پرور که یکی از محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی پاپ ایران را ساخته‌اند، نه به فروش مناسبی رسیده و نه واکنش‌های مثبتی دریافت کرده است.

چهار میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال‌کننده

محمدامین کریم‌پور ۲۷ساله که در سال‌های اخیر با انتشار ویدیوهای کمدی در اینستاگرام چهار میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال‌کننده به‌دست آورده؛ به‌نظر می‌رسد که در دنیای سینما فاصله بعیدی تا موفقیت دارد.

او که چه به‌عنوان بازیگر در فیلم کمدی «سرکوفت» و چه به‌عنوان کارگردان «حکم تجدیدنظر» جز شکست، حاصلی از سینما نبرده؛

به‌رغم اینکه طبق برخی گزارش‌ها، درآمدی یک میلیاردی از فضای مجازی دارد، اما ظاهرا ذائقه تماشاگران سینما را نمی‌شناسد و با وجود حضور این همه چهره‌های مشهور (از جمله آرش و مسیح) جز شکست مطلق عایدی دیگری در اکران نصیبش نشده است.

اتفاقی که برای این شاخ اینستاگرامی که سرمایه‌گذار اصلی فیلم نیز بوده، آینده‌ای غبارآلود را در دنیای سینما نوید می‌دهد.

کد خبر : ۶۰۴۹۶
0
۰
ارسال نظر