هنرمندی عجیب “یکتا ناصر” در عکاسی/ عکس

یکتا ناصر تصویری جالب و هنرمندانه را از خود و دخترش در شما به اشتراک گذاشت.

هنرمندی عجیب “یکتا ناصر” در عکاسی/ عکس
کد خبر : ۸۱۸۸۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

یه گزارش وقت صبح ، یکتا ناصر بازیگر مطرح و سرشناس و همسر منوچهر هادی در اینستاگرامش تصویری جالب را از خود و دخترش با یک هنرنمایی خاص در عکاسی منتشر کرد.

هنرمندی عجیب "یکتا ناصر" در عکاسی/ عکس

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است.

فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. یکتا ناصر به دلیل علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت در سال 76 برای بازی در مجموعه تلویزیونی گلهای کاغذی انتخاب شد.

در سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد!

در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله :پدر خوانده - شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

کد خبر : ۸۱۸۸۷
0
۰
ارسال نظر