همسر علی صادقی بازیگر ، خاله شادونه نیست!

تاکنون تصویری از همسر علی صادقی بازیگر منتشر نشده است.

همسر علی صادقی بازیگر ، خاله شادونه نیست!
کد خبر : ۱۴۷۲۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از مستقل، مدتی در مورد ازدواج علی صادقی با خاله شادونه شایعات زیادی در رسانه ها منتشر شد که خودش شخصا در برنامه شام ایرانی این خبر را تکذیب کرد. تاکنون تصویری از همسر علی صادقی بازیگر منتشر نشده است.

در فضای مجازی مطالبی نوشته شده که که علی صادقی ازدواج کرده و متاهل است اما همسرش ملیکا زارعی نیست.

در حال حاضر علی صادقی هیچ خبری از ازدواجش و متاهل بودنش را به طور رسمی اعلام نکرده است.

مدت ها در اینترنت شایعه بود که ملیکا زارعی همسر علی صادقی است که هر دو این موضوع را تکذیب کردند.

تابحال تصویری از همسر علی صادقی منتشر نشده است.

بیوگرافی علی صادقی

علی صادقی متولد 14 آذر 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق دیپلم کامپیوتر می باشد که زبان بدن و نوع بازیگری اش در عرصه طنز او را متمایز از دیگران کرده و حالا عاشق پلی استیشن است.

در مرکز آموزشی و درمانی طرفه ، در شهر تهران متولد شد ، پدرش تراشکار و مادرش خانه دارد است و یک خواهر کوچکتر و یک برادر بزرگتر از خود دارد

سال 1370 در 11 سالگی بطور اتفاقی در مدرسه ، توسط امیر سماواتی کارگردان برای بازی در فیلم آفتاب عالم تاب انتخاب شد و پس از تست جلوی دوربین رفت.

سال 1375 با سریال بهترین تابستان من وارد تلویزیون شد و بعد از تجربه موفق در سریال پشت کنکوری ها در سال 81 با فیلم روایت سه گانه وارد سینما شد.علی صادقی در سال 82 با کوچه اقاقیا بکارگردانی رضا عطاران دیده شد.

یکسال بعد سال 83 با سریال خانه به دوش رضا عطاران در کنار آناهیتا همتی به اوج شهرت رسید و سال 84 نیز با متهم گریخت در خاطرات مردم حک شد.

علی صادقی سالهاست ازدواج کرده اما فرزندی ندارد ، مدتی از ملیکا زارعی (خاله شادونه) بعنوان همسر وی نام برده می شد که صحت ندارد.

لینک کوتاه

کد خبر : ۱۴۷۲۲
0
۰
ارسال نظر