عکس/ همسر سابق لوکادیا در محل تمرین پرسپولیسی ها

رایا همسر سابق لوکادیا با انتشار تصویری از خودش و فرزندان اش در ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس ها باعث غافلگیری طرفداران پرسپولیس شده است.

عکس/ همسر سابق لوکادیا در محل تمرین پرسپولیسی ها
کد خبر : ۱۷۵۱۷۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- قهرمانی تیم پرسپولیس در بیست و دومین لیگ برتر فوتبال ایران بازتاب گسترده ای در میان هواداران پر و پا قرص این باشگاه داشته اند.

البته اغلب چهره های مشهور طرفدار این تیم هم با انتشار مطالب حمایتی در فضای مجازی، ذوق خودشان را نسبت به این اتفاق بزرگ نشان داده اند.

اما یکی از عجیب ترین و غیرمنتظره ترین این واکنش ها متعلق به لوکادیا و همسر سابق اش بود. که با تعجب زیاد کاربران و‌ رسانه ها همراه بوده است.

هر چند این گلزن برتر و سابق پرسپولیس در اواسط فصل با دلایلی نامعلوم سرخ پوشان را ترک کرد. اما ظاهرا او و خانواده سابق اش هنوز تعلق خاطری به این تیم دارند.

همسر سابق لوکادیا در محل تمرین پرسپولیسی ها در همین خصوص حالا همسر سابق لوکادیا با انتشار تصویری از خودش و دو پسرش در ورزشگاه تمرینی پرسپولیس دنبال کنندگان اش را متعجب کرده است‌.

رایا که این استوری را به مناسبت قهرمانی پرسپولیس منتشر کرده خطاب به مخاطبان اش نوشت: افتخار بزرگی بود که اولین زن در ورزشگاه پرسپولیس باشم.

لازم به ذکر است که این تصویر مربوط به اوایل حضور لوکادیا و خانواده اش در تهران می باشد.

بخوانید: عکس/ طعنه جنجالی مادر مهدی قائدی به قهرمانی پرسپولیس

یورگن لوکادیا دوباره یاد پرسپولیس افتاد

ستاره هلندی پرسپولیس به قهرمانی تیم سابقش واکنش نشان داد و به دوستان خود تبریک گفت.

به گزارش برنا، یورگن لوکادیا پس از قهرمای پرسپولیس در لیگ برتر به همبازیان سابق خود تبریک گفت.

ستاره هلندی سابق سرخ‌ها در این پیام نوشت: تبریک به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ، به این تیم به تمام اعضای فنی و پزشکی افتخار می‌کنم و تبریک می‌گویم. تبریک به هواداران بابت حمایت بی‌قید و شرط‌شان.

کد خبر : ۱۷۵۱۷۷
0
۰
ارسال نظر