همزاد “آقای بازیگر” با چهره ای باورنکردنی پیدا شد/ عکس

سیروس همتی بازیگر مرد ایرانی تصویری از یک شخص که شبیه وی است را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

همزاد “آقای بازیگر” با چهره ای باورنکردنی پیدا شد/ عکس
کد خبر : ۱۰۳۶۳۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سیروس همتی تصویر زیر را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت شباهت بسیار زیاد وی به این شخص را نشان می‌دهد.

همزاد "آقای بازیگر" با چهره ای باورنکردنی پیدا شد/ عکس

بیوگرافی سیروس همتی و همسرش

سیروس همتی متولد 13 مرداد 1351 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی از دانشگاه تربیت معلم می باشد که از 17 سالگی وارد تئاتر شد و تجربه کارگردانی ، نمایش نامه نویسی و طراح صحنه دارد.

اصالت و معلمی

در جوادیه تهران بدنیا آمده است و اصالتا آذربایجانی و تورک زبان و اهل آجر آباد شهرستان سراب می باشد که سال هاست معلم ریاضی در آموزش و پرورش می باشد.

کلاس تئاتر در پایگاه

سال 1368 وقتی 17 ساله بودم با چهره هایی مثل رحمان سیفی آزاد ، علی سلیمانی و کیومرث مرادی تئاتر را در پایگاه امام رضا زیر نظر حسین پرستار شروع کردیم.

باعث اولیه این اتفاق پسر دایی ام «تقی همتی نیا» شد که مرا به کلاس های تئاتر پایگاه برد که هر دو ما هم مدیون دختر دایی ام هستیم که در کانون حر بازی می کرد.

شروع حرفه ای تئاتر

اولین بار سال 1369 در 18 سالگی با نمایش «گوهرشاد» بعنوان سیاهی لشکر بروی صحنه رفتم و یکسال بعد با نمایش کامول فعالیت حرفه ای ام شروع شد

ورود به تلویزیون

همتی سال 1381 بعد از یک دهه فعالیت تئاتری از طریق بهرام عظیم پور (کارگردان و نویسنده) تئاتر به سریال «خاک سرخ» معرفی شد و در نقش عقب مانده بازی کرد.

کد خبر : ۱۰۳۶۳۹
0
۰
ارسال نظر