همرفیق پژمان بازغی و شهاب حسینی بعد از جنجال صدای موتور!

اجراهای شهاب حسینی با انتقادات بسیار زیادی همراه بوده است. او این هفته به استقبال پژمان بازغی می‌رود.

همرفیق پژمان بازغی و شهاب حسینی بعد از جنجال صدای موتور!
کد خبر : ۱۵۶۴۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - همرفیق شهاب حسینی این هفته پنجشنبه با حضور پژمان بازغی اجرا می شود. این در حالی است که این روزها انتقادات زیادی به نحوه اجرای شهاب حسینی وارد می‌شود. باید دید همرفیق پژمان بازغی چطور می شود.

بهترین رفیق پژمان بازغی کیست؟

اخیرا صدای موتور درآوردن شهاب حسینی سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده بود. پیشتر هم صحبت های او در مورد تعداد فرزندان و همچنین انتقاد از موسیقی رپ جنجالی شده بود.

حالا پژمان بازغی مهمان قسمت جدید از برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی شد. از معدود اخبار مشترک شهاب حسینی و پژمان بازغی بازدید آنها در سال 1391 از مجموعه فرهنگی است.

شهاب حسینی و پژمان بازغی در آن سال از هفته هنر مازندران در فرهنگسرای نیاوران دیدن کردند. بازغی به همراه بهترین دوست خود در برنامه همرفیق حضور پیدا می‌کند.

بهترین رفیق پژمان بازغی کیست؟

رسم همرفیق این است که بهترین رفیق مهمان هم در برنامه خواهد بود. به گزارش وقت صبح کامبیز دیرباز، بهرنگ علوی، پولاد کیمیایی و کامران تفتی از گزینه‌های برنامه هستند.

باید دید بهترین رفیق بازغی چه کسی است؟ ( به روز رسانی پنجشنبه 26 فروردین) : کامبیز دیرباز به عنوان بهترین رفیق پژمان بازغی در برنامه حضور دارد.

همرفیق پژمان بازغی و شهاب حسینی

پژمان بازغی کیست؟

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است.

پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود.

با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همانجا با سینما آشنا می شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند.

وقت صبح: به نظر شما دوست وهمراه پژمان بازغی در نوزدهمین قسمت همرفیق چه کسی خواهد بود؟ در بخش نظرات بنویسید.

لینک کوتاه

کد خبر : ۱۵۶۴۴
0
۰
ارسال نظر