هشدار جدی، عوارض خطرناک دیدن سریال “بازی مرکب” لو رفت!

سریال مرکب بهترین سریال پلتفرم دیجیتال نتفیلیکس شناخته شده است، اما بینندگان این سریال بعد از تماشای آن متوجه تاثیرات بد آن روی ذهنشان شده اند.

هشدار جدی، عوارض خطرناک دیدن سریال “بازی مرکب” لو رفت!
کد خبر : ۶۱۵۸۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، نمی توان انکار کرد که اسکویید گیم یا بازی مرکب یکی از بهترین فیلم هایی است که در نتفلیکس ارائه شده است. نتفلیکس هم تایید کرده که از 12 اکتبر این سریال 111 میلیون بازدید کننده داشته است.

هر روز به تعداد آنها اضافه می شود و در نتیجه پر بیننده ترین سریال در بین کل سریال هایی است که در نتفلیکس ساخته شده است.

طرفداران این سریال در محافل مختلف و محیط آنلاین در مورد آن صحبت می کنند و حتی برای مراسم هالووین برنامه ریزی می کنند که نمونه هایی از سکانس های سریال بازی مرکب را استفاده کنند، زیرا تاثیر زیادی روی بینندگان گذاشته است اما جالب است بدانید که برای بعضی ها عوارض و اثرات منفی هم به وجود آورده است که در این بخش از بهداشت و سلامت نمناک به آن اشاره خواهیم کرد.

تاثیر منفی بازی مرکب روی وضعیت ذهنی

تمایل قوی و شدید شخصیت های این فیلم برای بردن رقابت و برنده شدن پول در یک بازی ترسناک، باعث ایجاد تاثیر منفی روی وضعیت ذهنی بینندگان شده و به نظر می رسد که روی ذهن ناخودآگاه آنها اثر گذاشته است.

طبق تحقیقات جستجو کنندگان گوگل، مفهوم رویای مرکب یا رویای اسکوئید را از تاریخ 3 اکتبر 1800 درصد بیشتر جستجو کرده اند.

این محققان همچنین به این نتیجه رسیده اند که جستجوی آنلاین در گوگل برای عبارت کابوس اسکویید یا کابوس مرکب، از تاریخ 10 اکتبر 4600 درصد افزایش پیدا کرده است.

این افراد یعنی سرچ کنندگان، در تلاش برای یافتن رازهای پنهان و ریشه اتفاقات ترسناک این فیلم هستند، به این معنا که این فیلم باعث شده است که بینندگانش یک رویای تاریک و ترسناک از بازی مرکب در ذهن خود داشته باشند.

تاثیر منفی بازی مرکب روی خواب بینندگانش

نتیجه این تحقیقات نشان می دهد از زمانی که بازی مرکب در نتفیلیکس منتشر شد، فرهنگ ما را با خودش درآمیخت و باعث ایجاد ترند های جدید و بحث های بی پایان در شبکه های اجتماعی شد و تاثیر زیادی روی زندگی همه ما گذاشت. حتی خواب بعضی از ماها را نیز تحت تاثیر قرار داد.

بسیاری از کاربران نیز اعلام کرده اند که بازی مرکب آشفته کننده ترین سریالی بود که تا به حال دیده اند. که علت آن هم کابوس هایی است که بسیاری از بینندگان بعد از تماشای این فیلم داشته اند؛ بنابراین اگر باز هم تمایل دارید که این سریال را دنبال کنید، بهتر است که بین تماشای آن و زمانی که می خواهید بخوابید، یک وقفه داشته باشید تا خواب های ترسناک نبینید.

تاثیرات روحی روانی جدی که تماشای این سریال بخصوص در ساعات پایانی روز و قبل از خواب، روی افراد گذاشته است با تیتر " هشدار به کسانی که سریال بازی مرکب را می بینند" در اغلب کشورها منتشر شد تا طرفداران این سریال مراقب عوارض عنوان شده باشند.

کد خبر : ۶۱۵۸۹
0
۰
ارسال نظر