هدیه 2 میلیارد تومان داخل کیف “گرمی”؛ خدمات زیبایی!

محتوای این کیف‌های گرانقیمت هدایا به ارزش حیرت‌انگیز ۶۰ هزار دلار (۵۰ هزار پوند) است.

هدیه 2 میلیارد تومان  داخل کیف “گرمی”؛ خدمات زیبایی!
کد خبر : ۱۴۷۲۳۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از independent؛ پارسال، محتوای کیف هدایا طیفی از محصولات مانند دمپایی‌های راحتی کوما توز، دسته‌گل‌های رز باکس نیویورک‌سیتی، نسخه ویژه شصت و چهارم از کابرنه سووینیون شرکت شراب‌سازی فرانترا واینز، و خدمات عمل‌ جراحی زیبایی به ارزش ۱۰ هزار دلار بود.

در مراسم گرمی ۲۰۲۳، دیستینکتیو استز، شرکت بازاریابی واقع در لس‌آنجلس، بیست و سومین سال است که محتوای کیف هدایا را می‌چیند و در این راه سنگ تمام گذاشته است.

بر اساس گزارش‌ها، محتوای این کیف‌های گرانقیمت هدایا به ارزش حیرت‌انگیز ۶۰ هزار دلار (۵۰ هزار پوند) است.

چهره‌های مشهوری که امسال تولد فرزندشان را انتظار می‌کشند، بیش از همه از یکی از گرانقیمت‌ترین موارد درون بسته‌ها بهره‌مند می‌شوند؛ هدیه‌ای که به گزارش پیج سیکس، کالسکه بوگابو فاکس ۳ به ارزش بیش از ۱۲۰۰ دلار (۹۹۵ پوند) است.

خدمات زیبایی نیز دوباره سهم بزرگی از این کیف را به خود اختصاص می‌دهد و حاضران در این مراسم می‌توانند انتظار دریافت تا ۱۰هزار دلار (۸۳۰۰ پوند) برای انجام عمل‌های جراحی و نیز یک کارت هدیه از مرکز جراحی «آرت لیپو» داشته باشند که بر اساس گزارش‌ها، می‌‌توانند از آن برای انجام لیپوساکشن استفاده کنند.

میاژ، نام تجاری مواد تجملی مراقبت از پوست که پارسال میزبانی تالار هدیه گرمی را بر عهده داشت، نیز امسال در عرصه کیف‌های هدایا حضور دارد.

سرشناسان حاضر در این مراسم مجموعه کاملی از فراورده‌های میاژ را برای مراقبت از پوست به ارزش ۵۱۵ دلار (۴۳۰ پوند) هدیه خواهند گرفت.

سایر هدیه های گرمی

به گزارش ان‌بی‌سی، سایر هدیه‌ها عبارتند از عینک آفتابی بسیار انعطاف‌پذیر و «عملا از بین‌نرفتنی» ساخت اسپکس آی‌ویر، سردوش ظریف حبابی به ارزش ۳۲۵ دلار (۲۶۹ پوند) و برسی به شکل قلب ساخت ریفا، روبات بی‌سیم استخرتمیزکن ساخت آیپر به ارزش ۳۹۹ دلار(۳۳۱ پوند)، سگ روباتی هنوز به بازار نیامده‌ای به نام «داگ-ای» (Dog-E) ساخت شرکت اسباب‌بازی‌سازی «واووی» (WowWee)، و دمپایی انگشتی آراسته به کریستال‌های سواروسکی ساخت هایواناس.

در مجموع در هر کیف هدایای گرمی برای افراد سرشناس بیش از ۵۰ قلم هدیه گذاشته‌اند.

در بیانیه لش فری، مالک شرکت دیستینکتیو استز، آمده است: «از بازگشت به لس‌آنجلس و بار دیگر فراهم کردن هدیه‌های جادویی و جالب در مراسم گرمی هیجان‌زده‌ایم.»

«هدیه‌های ما در گستره‌ای وسیع به جذابیت، افسانه‌ای، سودمند و منحصر‌به‌فرد بودن شهرت دارند، اما هدف ماهوی عظیم‌تری نیز دارند.»

کد خبر : ۱۴۷۲۳۵
0
۰
ارسال نظر