هدیه لاکچری عربستان به رونالدو؛ ساعت 780 هزار دلاری!

کریستیانو رونالدو ۳۷ ساله، دو ماه پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد به دنبال مصاحبه‌ی جنجالی او با پیرس مورگان، قراردادی ۲۰۰ میلیون یورویی در سال را برای انتقال به خاورمیانه در ژانویه تکمیل کرد.

هدیه لاکچری عربستان به رونالدو؛ ساعت 780 هزار دلاری!
کد خبر : ۱۴۴۶۲۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ رونالدو به پاس این انتقال به تیم النصر عربستان، یک ساعت منحصر به فرد ۷۸۰ هزار دلاری به عنوان هدیه دریافت کرد.

این ساعت مچی که توسط برند Jacob & Co ساخته شده است، به رنگ سبز تیره که نشان دهنده پرچم کشور عربستان و دین اسلام است و از ۳۳۸ سنگ قیمتی بسیار کمیابریال طلای سفید ۱۸ عیار، با ابعاد ۴۷ میلی متر در ۱۵.۸۵ میلی متر و بند چرمی سبز پوست تمساح ساخته شده است.

فوق ستاره سابق شیاطین سرخ، رئال مادرید و یوونتوس در یک پست اینستاگرامی، این ساعت مچی متفاوت را به نمایش گذاشت که از ۲۱۶ جزء مختلف و ۲۷ جواهر ساخته شده است. در این ساعت به جای زمرد، یک سنگ قیمتی سبز سنتی، حاوی تساوریت کار شده است که گمان می‌رود گران‌ترین و با ارزش‌ترین گارنت باشد که درخشان‌تر از زمرد و ۲۰۰ برابر کمیاب‌تر از آن است.

کلکسیون ساعت 6 میلیون دلاری رونالدو

رونالدو یک مجموعه ساعت باورنکردنی ۶ میلیون دلاری دارد، از فرانک مولر ۱.۹ میلیون دلاری با الماس گرفته تا یک رولکس GMT-Master II با قیمت ۴۹۵ هزار دلار.

جورجینا نیز سلیقه گران قیمتی در ساعت دارد و در جام جهانی قطر، یک رولکس GMT-Master II از طلای سفید ۱۸ عیار با الماس‌های کارخانه‌ای تراش‌دهی شده به دست داشت.

پیش از این هم رونالدو ساعت هایی مخصوص به خود با طراحی Jacob & Co دریافت کرده بود. ساعت هایی با طرحی‌هایی ملهم از او که یکی از این طرح‌ها مربوط به فوریه ۲۰۱۳ است؛ زمانی که در لیگ قهرمانان اروپا او در خط حمله رئال مادرید در مقابل منچستر یونایتد بازی کرد و توانست با پرشی بر فراز مدافعین این باشگاه انگلیسی، یکی از به یادماندنی ترین ضربه های سر خود را که منجر به گل شد بزند.

کد خبر : ۱۴۴۶۲۸
0
۰
ارسال نظر