نوید محمدزاده و فرشته حسینی؛ خبرهای جنجالی صحت دارد؟

عکس جدید و حاشیه سازی از نوید محمدزاده بازیگر مشهور سینمای ایران در اینستاگرام منتشر شد. عکس جنجالی از ست کردن نوید محمدزاده و بازیگر زن معروف اخیرا تبریک تولد فرشته حسینی به نوید محمدزاده با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی؛ خبرهای جنجالی صحت دارد؟
کد خبر : ۱۶۲۰۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایران نیوز؛ اخیرا تبریک تولد فرشته حسینی به نوید محمدزاده با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است؛ این در حالی است که بین بازیگران چنین چیزی طبیعی است. چرا رابطه فرشته حسینی نوید محمدزاده حاشیه ساز شد؟

ماجرا به همبازی شدن فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تبار و نوید محمد زاده در سریال قورباغه بر می گردد. این قضیه مربوط به اسفند ۱۳۹۹ می شود.

در اواسط اسفند پارسال نوید محمد زاده که مجرد است، زیر عکس فرشته حسینی از ایموجی قلب استفاده کرد. فرشته حسینی هم عکسی از او را استوری کرد و ایموجی قلب گذاشت.

البته باید در نظر داشت که در میان بخشی از هنرمندان و بازیگران تئاتر و سینما کمی این مسائل عادی است و ممکن است صرفا یک مساله عادی باشد.

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی است که در ایران به دنیا آمده و زندگی می‌کند. او بازیگری بازیگر افغانستانی ساکن ایران است که بازیگری را با تئاتر شروع کرد و وارد سینما شد.

فرشته حسینی متولد سال ۷۶ است و فعالیتش را در سال ۸۸ وقتی که ۱۲ ساله بود آغاز کرد آغاز کرد و روی صحنه تئاتر حاضر شد او بعد از کمی پیشرفت در کلاس‌های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان شرکت کرد و بسیار آموخت.

فرشته حسینی بجز خودش شش خواهر و برادر دارد و در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده‌است.

او همواره گفته‌است که هنرمندان ایرانی به خاطر تلاشش برای بازیگری از او حمایت کرده‌اند.

او در واکنش سه سوال خبرنگار هموطنش درباره نگاه تبعیض امیز نسبت به افغانستانی‌ها در ایران گفته بود: شاید باورتان نشود در زمانی که در فیلم سینمایی کار می‌کردم هموطنان افغانستانی مرا به دلیل اینکه یک دختر هستم تحقیر می‌کردند، اما از زمانی که در ایران فعالیت هنری دارم یک روز هم تحقیر نشدم. کارگردان‌ها و بازیگران ایرانی مرا تشویق می‌کردند.

بیشتر بخوانید: چرا رابطه فرشته حسینی نوید محمدزاده حاشیه ساز شد؟

فیلم موفق فرشته حسینی

کار موفق فرشته حسینی که راه او را در سینما باز کرد بازی در فیلم "رفتن" بود این فیلم موفقیت های زیادی برای فرشته حسینی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را برایش به ارمغان آورد.

شکستن همزمان بیست استخوان فیلم بعدی برادران محمودی بعد از رفتن بود که سال ۹۶ ساخته شد و در سینماهای کشور اکران شد و فرشته حسینی در این فیلم سینمایی هم با برادران محمودی همکاری کرد و درکنار سلبریتی‌های ایرانی خوش درخشید.

فرشته حسینی در سریال قورباغه که سریالی خانگی است در کنار نوید محمد زاده بازی کرده و یکی از نقش‌های اصلی‌ آن یعنی نقش دختری به نام لیلا را بر عهده دارد.

کد خبر : ۱۶۲۰۴
0
۰
ارسال نظر