نقشه رنگبندی کرونا چیست؟

با زوم کردن روی نقشه رنگبندی کرونا می‌توانید جزئیات بیشتری از وضعیت کرونا در کشور را مشاهده کنید.

نقشه رنگبندی کرونا چیست؟
کد خبر : ۹۴۷۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - نقشه رنگبندی کرونا نقشه ای تفکیکی است که ستاد کرونا روی اپلیکیشن ماسک نشان می دهد. در این نقشه، رنگبندی کرونای استان های مختلف کشور بر اساس میزان شیوع کرونا مشخص شده است.

به گزارش وقت صبح، همچنین با زوم کردن روی نقشه شما می‌توانید جزئیات بیشتری از وضعیت را مشاهده کنید.

برای مشاهده کامل وضعیت به آدرش https://app.mask.ir/map مراجعه کنید. اما شرح کلی وضعیت امروز را در ادامه می خوانید:

نقشه رنگبندی کرونا از امروز 7 اسفند

۱۱ شهرستان که همگی در استان خوزستان قرار دارند، وضعیت قرمز کرونایی دارند، همچنین ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

هفته گذشته بر اساس نقشه رنگ‌بندی اپلیکیشن ماسک ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی بر اساس آمار بستری‌های کرونا در کشور داشتیم که با کاهش شهرهای نارنجی و آبی در هفته پیش رو مواجه هستیم.

فهرست شهرهای قرمز کرونا

آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در استان خوزستان شهرهای قرمز کرونا در هفته آینده هستند.

می توانید آخرین اخبار کرونا را اینجا پیدا کنید

نقشه رنگبندی کرونا در ایران

فهرست شهرهای نارنجی کرونا

ارومیه، اشنویه، خوی، ماکو، نقده، شهرضا در استان آذربایجان غربی، شهرا در استان اصفهان، امیدیه، ایذه، باغ ملک، حمیدیه، شوش، هفتکل، هندیجان و اندیمشک در استان خوزستان، دامغان و شاهرود در استان سمنان، پاسارگارد، گراش، لامرد و مهر در استان فارس، سیرجان در استان کرمان، کهگیلویه و گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، گرگان در استان گلستان، رودبار و رودسر در استان گیلان، آمل، رامسر و ساری در استان مازندران و خمین در استان مرکزی شهرهای با وضعیت نارنجی کرونا در هفته آینده هستند.در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ مشمول محدودیت می‌شوند.در شهرهای قرمز گروه‌های شغلی یک، ۲، سه و چهار مشمول محدودیت می‌شوند.

لینک کوتاه

کد خبر : ۹۴۷۰
0
۰
ارسال نظر