نقد قسمت هشتم زخم کاری؛ عمیق تر، سیاه تر!

در قسمت هشتم سریال زخم کاری تیره روزی کودکانی به نمایش کشیده می شود که اسیر طمع والدینشان می شوند.

نقد قسمت هشتم زخم کاری؛ عمیق تر، سیاه تر!
کد خبر : ۳۶۲۹۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - هر چند در قسمت های اول سریال زخم کاری نقدهایی به این سریال وارد بود ولی به نظر می رسد کم کم قصه در حال جا افتادن و زخم کاری در حال جذاب شدن است.

نقد قسمت هشتم زخم کاری را بخوانید.

به گزارش وقت صبح، در قسمت هشتم زخم کاری از نمایش افراطی و گاها بی دلیل سیگار کشیدن شخصیت ها که ما را یاد فیلم سینمایی "امیر" می انداخت فاصله گرفته و قصه جدی تر شده است.

در قسمت هشتم آسیب هایی که سبک زندگی والدین میثم و مائده به زندگی فرزندانشان وارد می کند نمایش داده شد. حتی دختر کوچولوی مالک هم گرفتار آن است.

پدر در حال خیانت کردن است و مادر برای رسیدن به منافعش چشم خود را نصفه می بندد اما فرزندان که هنوز ایده آل ها و آرمان هایی دارند به این بازی تن نمی دهند.

میثم از خانه بیرون می زند و مائده قصد دارد کلا به همراه او از دنیا بیرون بزنند که باید دید در قسمت بعد سرنوشت چه خواهد شد.

داستان جذاب تر می شود

اما در ادامه داستان اصلی سریال سندی رو می شود که حاج عمو رندی کرده و بندی را به امضای اعضای شرکت ریز آبادی رسانده که کار مالک را خراب کرد.

کیمیا که رابطه اش با مالک در حال علنی شدن است از بین اسناد برگه ای می یابد که حاج عمو نوشته در شرایط اضطراری می توان تمام شرکت را به نام میر لوحی کرد.

این مساله کار را برای مالک سخت تر کرد و به قول کیمیا نشان داد زخم قبلی که به آنها وارد شده کاری نیست.

باید دید در ادامه چه خواهد شد اما هرچه هست سریال به سمت عمیق تر شدن می رود و در زیر لایه های اجتماعی به نوعی آسیب شناسی می پردازد که در سینمای ما کم سابقه است.

کد خبر : ۳۶۲۹۴
0
۰
ارسال نظر