نرخ “دلار” بی سابقه شد!/ 1401/07/09

نرخ دلار امروز 9 مهر وارد کانال ۳۲ هزار تومان شد و در مقایسه با عصر روز پنجشنبه گذشته تقریبا ۴۰۰ تومان بالاتر بود.

نرخ “دلار” بی سابقه شد!/ 1401/07/09
کد خبر : ۱۱۳۵۲۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از اقتصاد نیوز؛ نرخ دلار امروز وارد کانال ۳۲ هزار تومان شد و در مقایسه با عصر روز پنجشنبه گذشته تقریبا ۴۰۰ تومان بالاتر بود. آخرین باری که نرخ دلار در کانال مذکور معامله شده بود به تیر۱۴۰۱ برمی گردد.

بازار ارز تهران در شروع معاملات نقدی امروز شنبه ۹ مهر ماه شاهد افزایش قیمت دلار بود.

ورود نرخ دلار به کانال ۳۲ هزار

نرخ دلار امروز وارد کانال ۳۲ هزار تومان شد و در مقایسه با عصر روز پنجشنبه گذشته تقریبا ۴۰۰ تومان بالاتر بود.

هر برگ اسکناس آمریکایی امروز بر روی ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفت. آخرین باری که نرخ دلار در کانال مذکور معامله شده بود به تیر۱۴۰۱ برمی گردد.

البته امروز دلار در بازار ارز هرات هم وارد کانال ۳۲ هزارتومان شد و به قیمت ۳۲ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد. این قیمت نسبت به روز پنجشنبه گذشته بیش از ۵۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد .

در سلیمانیه هم نرخ دلار غوغا به پا کرد. قیمت دلار در بازار یاد شده امروز از دو مرز مقاومتی عبور کرد و به یک قدمی مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان نزدیک شده است.

قیمت دلار در بازار سلیمانیه امروز ۳۲ هزار و ۷۴۰ تومان بود که با قیمت نقدی روز پنجشنبه گذشته بیش از ۶۰۰ تومان رشد کرده است.

اثر تحریم ها و برجام در بازار دلار

به نظر می رسد بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و سیگنال های ضد و نقیض برجامی بازار ارز تهران نسبت به توافق برجام بدبین شده و در کنار بازارهای همسایه علت در رفتن فنر قیمت دلار در بازار امروز همین عوامل باشد .

کد خبر : ۱۱۳۵۲۳
0
۰
ارسال نظر