نتیجه عجیب شکایت جمعی از طلاب از بازیگران زن

دادسرای فرهنگ و رسانه برخی شکایات گروهی علیه بازیگران زن را رد کرد و قرار منع تقیب برای آنها صادر کرده است.

نتیجه عجیب شکایت جمعی از طلاب از بازیگران زن
کد خبر : ۱۰۴۲۷۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از قم نیوز،نتیجه شکایت تعدادی از طلاب از بازیگران زن اعلام شد که بر این اساس قرار منع تقیب برای آنها صادر کرده است.

در ماه های گذشته گروهی از طللاب قم و برخی گروه های امر به معروف و نهی از منکر علیه تعدادی از بازیگران از جمله یوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی در قم شکایت کرده بودند که این شکایت با قرار عدم صلاحیت به تهران ارجاع شد و از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه رد شده است.

براساس مطالبی که در یکی از کانال های نرم افزار ایتا منتشر شده است، شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه نسبت به شکایات مطروحه علیه فلور نظری مبنی بر انتشار عکس و تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی و اهانت به مقدسات اسلام و ترغیب، تطمیع یا تهدید افراد جهت دسترسی به محتویات مستهجن یا تسهیل آن و جریحه دار نمودن عفت عمومی طی شماره 140168390006746263 مورخ 1401/05/24 قرار منع تعقیب صادر شد.

در ادامه این پیام آمده است که این شعبه نسبت به مشابه این شکایت برای الناز شاکر دوست و صبا کمالی و دیگر بازیرگان نیز قرار منع تعقیب صادر کرده است.

کد خبر : ۱۰۴۲۷۱
0
۰
ارسال نظر