نتیجه تلاش های وزیر ورزش برای جلوگیری از حذف تیم های ایرانی

وزیر ورزش و جوانان پس از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

نتیجه تلاش های وزیر ورزش برای جلوگیری از حذف تیم های ایرانی
کد خبر : ۶۷۹۱۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرورزشی؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم به عدم تأیید صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان گرفت تا این تیم‌ها نتوانند در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا شرکت کنند.

AFC در حالی تصمیم به حذف این باشگاه‌ها گرفت که کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با ورود وزیر ورزش و جوانان به سرخابی‌های پایتخت مجوز موقت داد تا مشکلات خود را حل کنند اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را هم نپذیرفت تا بزرگترین آسیب به نمایندگان فوتبال ایران وارد شود.

بیشتر بخوانید: شوک وحشتناک به فوتبال ایران؛ حذف از لیگ قهرمانان آسیا

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر جمعه پس از اطلاع از این موضوع درخواست جلسه فوری با شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان مربوطه کرد که این نشست طولانی مدت عصر روز گذشته در وزارت ورزش برگزار شد.

در این جلسه روند صدور مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه‌ها بار دیگر بررسی شد تا در صورت امکان اعتراض دوباره ای به این تصمیم گرفته شود. با این حال مسئولان امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش تاکید کردند که احتمال تغییر حکم از سوی AFC بسیار بعید است و تنها برای جلوگیری از هرگونه جریمه انضباطی باید تلاش کرد.

نشست فوری وزیر ورزش با مسئولان فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که سجادی برنامه‌های از پیش برنامه ریزی شده نیز داشت اما آنها را به تعویق انداخت تا موضوع استقلال و پرسپولیس مورد بررسی فوری قرار بگیرد؛ جلسه‌ای طولانی مدت که خروجی آن چیزی جز حذف قطعی استقلال و پرسپولیس نداشته است.

کد خبر : ۶۷۹۱۷
0
۰
ارسال نظر