“مهناز افشار” تنها و درمانده شد/ عکس

مهناز افشار تصویری را از خود با چهره افسرده در روی پله های خیابان به اشتراک گذاشت.

“مهناز افشار” تنها و درمانده شد/ عکس
کد خبر : ۶۳۹۸۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، مهناز افشار سوپراستار مطرح ایرانی که از ایران مهاجرت کرده است در اینستاگرامش تصویری را از خود با یک حالت افسرده و ناراحت منتشر کرد.

"مهناز افشار" تنها و درمانده شد

جدیدترین حاشیه مهناز افشار

مهناز افشار خطاب به همسر سابقش یاسین رامین گفت: هفت سال شاهد حواشی‌هایی که برات ساخته شده بود و اصل پرونده‌ات بودم.

و حالا مهم‌ترین چیز از دید خودم را میگم و آنهم غم و دردی بود که در این سال‌ها در سکوت تحمل کردی و صبوری و متانت رفتاری که در این سال‌ها و همه این اتفاقات داشتی. بهت تبریک میگم.

مهناز افشار بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با بازی در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ شناخته شد.

شباهت مهناز افشار به گوگوش در به شهرت رسیدنش و توجه رسانه‌ها به او در آغاز کارش تأثیرگذار بود.

مهناز افشار در دهه ۱۳۸۰ از چهره‌های سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد.

تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های معتبر داخلی نجامید.

مهناز افشار، در سال ۱۳۹۳ در یکی از نقش‌های اصلی در فیلم سینمایی معلم به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیکستان، بازی کرد.

در آبان ۱۳۹۱ کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت‌اللهی به تهیه‌کنندگی مهناز افشار در مرکز همایش‌های برج میلاد برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران حضور داشتند.

او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

کد خبر : ۶۳۹۸۸
0
۰
ارسال نظر