“مهناز افشار” با استایل جدیدش همه را سورپرایز کرد!/تصاویر

مهناز افشار که تا چندی پیش حجاب نصفه و نیمه خود را رعایت می کرد با انتشار عکس های جدیدش کامل کشف حجاب کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ مهناز افشار از بازیگران محبوب و پر فروش ایرانی بود که در هر فیلم و سریالی حضور پیدا میکرد قطعا پروژه ای موفق و پولساز میشد و البته خب از اونجایی که نقشش در کار درآمد خوبی به همراه داشت، دستمزد بالایی هم می گرفت.

اما به یکباره همه چیز را رها کرد و بیخیال بازی و بازیگری شد و البته به دلیل همسرش که به زندان انداخته شد و موارد سیاسی، دست دخترش لیانا را گرفت مهاجرت کرد. حالا دو سه سالی می شود که دیگر در ایران نیست و سردرگم مدتی در ترکیه به سر میبرد و مدتی در آلمان با همه سختی ها و تنهایی هاش!

بیشتر بخوانید: عکس/ مهناز افشار هر چه دم دستش بود پوشید!

مهناز افشار در ابتدای رفتنش در مسابقه گات تلنت به عنوان یکی از داوران انتخاب شد و حسابی جنجال ساخت. بعد از این برنامه خیلی ها فکر میکردند خانم بازیگر دیگر راه خفن دیگری را در پیش گرفته و حسابی میخواد که اونور آب بترکونه.

اما این مسابقه تنها حضور مهناز افشار در تلویزیون بود و بعد از آن جوری خونه نشین شد.

مهناز افشار از روزی که رفته تا همین چند روز پیش در همه عکساش کلاه یا تل و روسری ای روی سر داشت. حالا چند عکس اخر خانم خانما کاملا بی حجاب شده و این چیزیه که کاربران دائما تو کامنتا دارن میگن!

البته که تیپ مهناز افشار هم چندان باب میل فالوور ها نبود و از نظرشون خیلی اَجق وجق بود اما در دو تصویر جدیدش استایلش هم جذاب شده و با نظرات خوبی همراه شد.

غافلگیری و واکنش شدید فالوورا به کشف حجاب خانم بازیگر

البته که با توجه به این که مهناز افشار در اینستاگرام 15 میلیون و 300 هزار دنبال کننده دارد، این حرکتش نیز با واکنش ها متفاوت و بسیار زیادی همراه شد.

عده ای حجاب را مسئله ای شخصی دانستند و کشف حجابش را هم عملی درست خطاب کردند!

برخی هم به این رفتار بازیگر معروف ایرانی حمله کردند و نظرات تندی دادند که مهناز افشار عقده برهنگی و بی حجابی داشته و داره به همین دلیل رفته و حالا که دیگه دادگاهش گذشت و فیلمش هم اکران شد همه چیز را بیرون ریخت و این حرکت برای یک کشور اسلامی ناشایست است!

غافلگیری و واکنش شدید فالوورا به کشف حجاب مهناز افشار
کد خبر : ۷۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان