“مهناز افشار” آزاد شد/ عکس

مهناز افشاربازیگر مطرح ایرانی تصویری را از خود رها و آزاد در طبیعت به اشتراک گذاشت.

“مهناز افشار” آزاد شد/ عکس
کد خبر : ۶۶۰۵۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، مهناز افشار سوپراستار مطرح و شناخته شده ایرانی که به تازگی از ایران مهاجرت کرده است در اینستاگرامش تصویری را از خود در دل طبیعت آزاد و رها منتشر کرد.

مهناز افشار آزاد شد

توضیحات وکیل روحانی بابلی درباره شکایت از مهناز افشار

وکیل مدافع شاکی مهناز افشار درباره شکایت موکلش از این بازیگر و تصویر درخواست نیابت صادره از سوی دادسرای بابل مبنی بر احضار افشار توضیحانی ارائه کرد.

احسان خاکزاد شاهاندشتی در گفت‌وگویی تصویر درخواست نیابت صادره از سوی دادسرای بابل به دادسرای ناحیه ۳۱ تهران مبنی بر احضار مهناز افشار را تایید کرد و گفت: تصویر نیابت منتشر شده در فضای مجازی کاملاً صحیح است.

بیشتر بخوانید: "مهناز افشار" تنها و درمانده شد/ عکس

وکیل مدافع سیدغفار دریاباری طلبه مازندرانی و شاکی مهناز افشار افزود: متهم با بازنشر نابخردانه تصویر و متنی جعلی که از موکل در فضای توییتری منتشر و تا قبل از آن هم دیده نشده بود، باعث شد این طلبه از همه جا بی‌خبر مورد هجمه افراد و تهدید و توهین قرار گیرد.

شاهاندشتی اضافه کرد: بر همین اساس از مهناز افشار به اتهام نشر اکاذیب و انتشار بدون اجازه تصویر افراد حسب مواد ۱۷ و ۱۸ قانون جرایم رایانه‌ای شکایت کردیم که به دنبال این شکایت، دادسرای بابل برای احضار و انجام تحقیقات به دادسرای تهران نیابت داد.

این وکیل دادگستری همچنین درباره بند پایانی درخواست نیابت مبنی بر مطرح بودن پرونده دیگری به اتهام تشویق به فساد و فحشا برای مهناز افشار در دادسرای فرهنگ و رسانه نیز گفت: این بخش مربوط به اعلام جرم یک شخص حقیقی در بابل علیه مهناز افشار به خاطر اقدامات او در فضای مجازی است که این مسئله نیز به تهران نیابت داده شده است.

کد خبر : ۶۶۰۵۹
0
۰
ارسال نظر