مهم/ زمان واریز یارانه و معوقات جاماندگان اعلام شد

یارانه‌های نقدی اردیبهشت و خرداد تحت عنوان معوقات همزمان با یارانه تیرماه به حساب سرپرستان خانوار جامانده واریز خواهد شد.

مهم/ زمان واریز یارانه و معوقات جاماندگان اعلام شد
کد خبر : ۹۷۴۷۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین؛ تمامی سرپرستان خانواری که تا ۱۵ خرداد ماه جهت دریافت یارانه کمک معیشتی ثبت‌نام کرده‌اند و توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشمول دریافت یارانه شناخته شده‌اند، تا پایان هفته یارانه و معوقات خود را دریافت می‌کنند.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیرو اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر امکان ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه نقدی یا متقاضیان جدید دریافت یارانه، اطلاعات سرپرستان خانواری که تا تاریخ ۱۵ خردادماه در سامانه https://my.gov.ir ثبت‌نام کرده‌اند، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال و پس از انجام آزمون وسع و تعیین دهک‌بندی توسط آن وزارتخانه، فهرست سرپرستان خانوار جدید مشمول دریافت یارانه به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام شده است.

در صورتیکه بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم شناخته شده باشند، ماهانه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم معرفی گردیده باشند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان ماهانه به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز تحت عنوان معوقات همزمان با یارانه تیرماه به حساب این سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

درصورتیکه در زمان پرداخت یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ (تیر ماه سال جاری)، مبلغ یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز نشد، به این معنا است که این افراد در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در دهک ۱۰ قرار گرفته و مشمول دریافت یارانه شناخته نشده‌اند.

معترضان به یارانه چگونه اعتراض کنند؟

معترضان به دهک‌بندی اعلام شده یا افرادی که یارانه آنان از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قطع شده است، می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری اعتراض و درخواست بازبینی دهک‌بندی خود به سامانه اعلامی وزارت مذکور به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نموده یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس حاصل نمایند.

خاطر نشان می‌گردد، سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز تحت عنوان معوقات تا پایان هفته به حساب آنان واریز خواهد شد.

کد خبر : ۹۷۴۷۹
0
۰
ارسال نظر