مهم؛ “واتساپ” در این گوشی ها از کار می افتد!

شرکت واتساپ به تازگي ليستي از چند مدل تلفن همراه منتشر و اعلام کرد از اول نوامبر(10 آبان 1400) ديگر از اين تلفن ها پشتيباني نخواهد کرد.

مهم؛ “واتساپ” در این گوشی ها از کار می افتد!
کد خبر : ۴۵۴۹۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ پيامرسان محبوب واتساپ از اول نوامبر، پشتيباني از مدل‌هاي قديمي گوشي‌هاي اندرويد و ios را متوقف مي‌کند. براساس گزارش‎ روزنامه انگليسي سان، اين پيامرسان از تاريخ مذکور با گوشي‌هاي هوشمند "Galaxy S3 mini"، "Trend II"، "Trend Lite"، "Core" و "Ace 2″سامسونگ، Optimus F7، F5، L3 II dual، F7 II و F5 II ال جي، SE، 6s و 6s Plus آيفون سازگار نخواهد بود. همچنين اين پيامرسان بر روي گوشي‌هاي سوني اکسپريا و Huawei Ascend Mate و Ascend D2 نيز کار نمي‌کند.

واتساپ اخيرا قابليتي را به پيامرسان خود اضافه کرده که به افرادي که زود به زود تلفن خود را تغيير مي‌دهند کمک مي‌کند. کاربران با استفاده از اين قابليت مي‌توانند در هنگام تعويض گوشي هوشمند خود محتواها مثل عکس، ويدئو ، پيام‌هاي صوتي و مکالمات را از اندرويد به ios و بلعکس منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: با جالب ترین و کاربردی ترین قابلیت "واتساپ" آشنا شوید

آيا قابليت انتقال چت براي همه مدل‌هاي اندرويد خواهد بود؟

براساس گزارش‌ها، تمام کاربران اندرويد و ios مي‌توانند از قابليت انتقال چت واتساپ استفاده کنند. همچنين واتساپ قرار است يک کمپين جهاني براي تکذيب اخبار نقض حريم خصوصي کاربران خود راه اندازي مي‌کند.

معمولاً، کاربران پشتيبان گيري از داده‌ها را در برنامه "iCloud" براي سيستم "iOS" ذخيره مي‌کنند، در حالي که کاربران تلفن‌هاي Samsung، پشتيبان را در برنامه Google Drive دستگاه اندرويدي ذخيره مي‌کنند.

کد خبر : ۴۵۴۹۵
0
۰
ارسال نظر