مهم؛ ثبت نام وام ضروری بازنشستگان آغاز شد+ جزئیات

مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد به بازنشستگان کشور وام ضروری تعلق می گیرد.

مهم؛ ثبت نام وام ضروری بازنشستگان آغاز شد+ جزئیات
کد خبر : ۸۵۷۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فارس؛ مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام جدید وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز (سه شنبه ششم اردیبهشت ماه) ۱۴۰۱ خبر داد.

وی یادآور شد: ثبت نام فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شرط باورنکردنی دریافت "وام فرزندآوری"

مرتضایی فرد با بیان اینکه «مبلغ این تسهیلات همانند مرحله قبل، مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است» اظهار داشت: متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده به درگاه خدمات الکترونیک صندوق مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه خود شامل دفترکل، کد ملی و شماره حساب نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

وی همچنین تصریح کرد: ثبت درخواست متقاضیان به معنی پرداخت تسهیلات به همه عزیزان نخواهد بود.

او ادامه داد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک عامل، این تسهیلات در نوبت های مشخص پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه اعلام نتایج و اسامی افراد واجد شرایط و مشمول از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام می شود، تصریح کرد: اسامی واجدین شرایط براساس نوبت‌بندی انجام شده در همین سایت اعلام می شود و مبلغ تسهیلات به حساب واجدین شرایط واریز خواهد شد.

کد خبر : ۸۵۷۷۳
0
۰
ارسال نظر