مهشید جوادی بچه مهندس؛ هر روز متفاوت‌تر از دیروز!

مهشید جوانی بازیگر جوانی است که با سریال بچه مهندس به شهرت رسید.

مهشید جوادی بچه مهندس؛ هر روز متفاوت‌تر از دیروز!
کد خبر : ۹۵۷۹۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، مهشید جوادی عکس‌هایی از خود در فضای مجازی منتشر می‌کند که او را بسیار متفاوت‌تر از نقشش در در این سریال نشان می‌دهد.

مهشید جوادی بچه مهندس هر روز متفاوت‌تر از دیروز است.

مهشید جوادی: مردم به من پیام دادند می‌خواهیم چادری شویم!

مهشید جوادی در مصاحبه با تسنیم گفت:

طبق نوشته خودتان دیده‌ایم کاراکترهایی که چادری‌اند از اقشار ضعیف جامعه‌اند که در «بچه مهندس» خلاف آن ثابت شد. فکر می‌کنم نکته مثبتی است به خاطر اینکه پوشش یک چیز شخصی است.

ممکن است در بهترین نقطه دنیا زندگی کند و ترجیح بدهد پوشش خودش را داشته باشد و ممکن است از اقشار ضعیف جامعه باشد اما پوشش چندان محجبه‌ای نداشته باشد.

به نظرمن خوب است که ما اختلاف نظرها را نشان دهیم؛ آدمی که این پوشش را دارد می‌تواند آدم موفقی باشد. مرضیه توفیقی‌مقدم یک نخبه است و از طرفی دختر رئیس دانشگاه است و بهترین شرایط ممکن یک دختر را در کشورمان دارد و ترجیح می‌دهد پوشش آن چادر باشد.

یکی از جذابیت‌هایی که اتفاقاً برای نقش مرضیه داشت شاید همین بود؛ آدمی نیست منفعل باشد و بسیار اکتیو و به روز بود. پوشش آن خللی در کار ایجاد نمی‌کند و اتفاقاً جزو جذابیت‌های این کاراکتر است و البته در واقع، شخصیتی چند منظوره و با کش و قوس که به بازیگر اجازه می‌داد تا بخش‌های مختلف آن را به رخِ مخاطب بکشد.

برخی از کاراکترها را در آثار دیگر دیده‌ایم افراطی نشان می‌دهند متأسفانه مردم ممکن است از آن‌ها زده شوند. یکسری افراطی‌گری‌هایی که مرضیه نداشت و به یک تعادل رفتاری، کاراکتری و پوششی رسیده بود؛ این به جامعیت رسیدن این نقش، کمک کرد مردم حتی از چادر زده نشوند.

بارها برای من کامنت آمد که خانم جوادی، ما می‌خواهیم چادری شویم. خدا را شکر مردم مرضیه را دوست داشتند. یکسری قصه‌ها آن‌قدر افراطی نشان می‌دهند کاراکترهای مؤمن را طوری بازی می‌کنند که ممکن است مردم نسبت به آن‌ها دافعه داشته باشند و خوشبختانه مرضیه در یک تعادلی به سر می‌برد که خدا را شکر مردم دوست داشتند.

کد خبر : ۹۵۷۹۱
0
۰
ارسال نظر