“مهدی طارمی” پورتو را سربلند می کند؟

امشب پورتو کار بسیار دشواری برای صعود دارد و وقتی هم که پورتو نیاز به گلزنی دارد، ناخود آگاه همه نگاه‌ها به سمت مهدی طارمی می چرخد.

“مهدی طارمی” پورتو را سربلند می کند؟
کد خبر : ۵۵۶۲۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ بازی‌های برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی برای ایرانی ها، پورتو در ایتالیا به مصاف میلان می‌رود. این بازی تقابل مهدی طارمی با یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ ایتالیاست و بسیاری منتظر گلزنی این مهاجم ایرانی هستند.

مهدی طارمی علاوه بر درخشیدن در لیگ پرتغال، به تاثیرگذاری اش در لیگ قهرمانان اروپا ادامه می‌دهد. او به همراه پورتو در این جام، در گروه بسیار دشواری قرار گرفته و باید با تیم‌های لیورپول، اتلتیکو مادرید و میلان مقابله کند. در دیدار‌های رفت، اتفاقات مهمی برای مهدی طارمی رخ داد که همگی خبرساز شدند. گل سالم او به اتلتیکو که با سختگیری داور مسابقه مردود شد، اولین شوک به این مهاجم ایرانی بود.

بیشتر بخوانید: بلایی سهمگین بر سر مهدی قائدی آمد! / آیا پای مشکلات شخصی در میان است؟

شکست سنگین پورتو برابر لیورپول که البته با گلزنی مهدی طارمی بود، شب تلخ و شیرینی را برای این مهاجم ایرانی رقم زد. سرانجام هم او روی تک گل تیمش به میلان در آخرین بازی مرحله گروهی تاثیر مستقیم داشت تا دوباره تبدیل به چهره‌ای خبرساز شود. بسیاری از خطای مهدی طارمی، پیش از رساندن توپ به مهاجم پورتو برای گلزنی خبر دادند.

با این حال، مهدی طارمی بعد از سه بازی، با یک گل و یک پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا، مهیای دیدار‌های برگشت می‌شود و استارت این رقابت‌ها امشب از سن سیرو رقم می‌خورد. پورتو کار بسیار دشواری برای صعود از این گروه دارد، ولی اگر می‌خواهد امیدهایش زنده بماند، چاره‌ای به غیر از کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه ندارد.

مهدی طارمی؛ ۲۲ سال بعد از علی دایی

وقتی هم که پورتو نیاز به گلزنی دارد، ناخوداگاه همه نگاه‌ها به سمت مهدی طارمی، مهاجم ایرانی این باشگاه برمی گردد تا او دوباره خلق شگفتی کند. مهدی تا به حال به تیم‌های بزرگی در اروپا گل زده و طبیعتا اگر شانس گلزنی به میلان را به دست بیاورد آن را به سادگی به هدر نخواهد داد. البته که او انگیزه مضاعفی هم دارد. مهدی که همواره از علی دایی بابت کشف استعداد و آوردنش به پرسپولیس تعریف و تمجید کرده و او را یکی از الگو‌های فوتبالی اش قلمداد کرده حالا می‌تواند با گلزنی در سن سیرو، کاری که علی دایی ۲۲ سال قبل رقم زد را تکرار کند.

در واقع او می‌تواند دومین بازیکن ایرانی باشد که در سن‌سیرو دروازه میلان را باز می‌کند. علی دایی در ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۹، زمانی که مهاجم هرتابرلین بود در این ورزشگاه تاریخی موفق شد دروازه آبیاتی را باز کند تا آن بازی با نتیجه مساوی یک - یک به پایان برسد؛ ۲۲ سال بعد، فرصتی دست داده تا یک ایرانی باز هم فرصت فتح سن سیرو را داشته باشد.

کد خبر : ۵۵۶۲۵
0
۰
ارسال نظر