مقصر تصادف مرگبار حامد سلطانی مشخص شد

در اثر واژگونی خودروی حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها همسر و فرزند خردسالش درگذشت؛ معاون اجتماعى پلیس راهور علت آن را اعلام کرده است.

مقصر تصادف مرگبار حامد سلطانی مشخص شد
کد خبر : ۹۱۹۵۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از جام جم؛ باز نشدن ایربگ های خودرو و بی احتیاطی راننده موجب مرگ همسر و فرزند مجری تلویزیون شد.

جهانى ، معاون اجتماعى پلیس راهور گفت:

* سحرگاه پنجشنبه گذشته واژگونى خودروى ام وى ام در محور خور_طبس به پلیس راه استان اصفهان گزارش شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد، بر اثر واژگونى خودرو همسر و پسر خردسال مجرى شبکه سه فوت کردند.

بیشتر بخوانید: ضجه و شیون مجری معروف در مراسم تشییع پیکر همسر و فرزندش

* کارشناسان با بررسى صحنه سانحه و رد لاستیک بر روى شانه خاکى جاده، بی‌مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی و بی‌توجهی و بی‌اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت و بی‌مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ‌های خودرو و بی احتیاطی از جانب راننده خودرو بعلت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگى را علت این سانحه اعلام کردند.

حامد سلطانی مجری معروف صدا و سیما است. حامد سلطانی هفته گذشته در جاده طبس به همراه خانواده اش عازم سفر بود که تصادف کرد و همسر و پسریک ساله اش فوت شدند و تنها خودش و دخترش جان سالم به در بردند.

حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد است. او که طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک می‌باشد، با اجرای مسابقه میدون در شبکه سه به شهرت رسید و اخیرا اجرای فصل جدید برنامه اعجوبه ها را بر عهده دارد.

کد خبر : ۹۱۹۵۳
0
۰
ارسال نظر