معذرت خواهی خواننده کی‌پاپ مشهور به دلیل رسوایی مصرف مواد مخدر!

بی. آی عضو سابق گروه مشهور و محبوب آیکُن برای رسوایی مصرف مواد مخدر خود در گذشته از طرفداران عذرخواهی کرده است.

معذرت خواهی خواننده کی‌پاپ مشهور به دلیل رسوایی مصرف مواد مخدر!
کد خبر : ۱۷۹۰۱۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - کیم هان بین با نام هنری بی. آی به دلیل آزردن طرفداران و نگران کردن آن‌ها در کذشته معذرت خواهی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بی. آی پیش از رسوایی جنجالی خود لیدر گروه آیکُن بوده است.

گروهی تحت مدیریت کمپانی وای جی. یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های سرگرمی در کره جنوبی که مدیریت گروه مشهور بلک پینک را نیز بر عهده دراد.

کیم هان بین در نمایشگاه مطبوعاتی اخیرش برای آخرین آلبوم خود به نام «To Die For» از صمیم قلب از طرفداران عذرخواهی کرده است. این خواننده رپ و ترانه سرا در سال 2015 به عنوان یکی از اعضای گروه «iKON» شروع به کار کرد.

با این حال او در اوج شهرت و موفقیت در سال 2019 پس از فاش شدن درگیری او در یک رسوایی مواد مخدر این گروه را ترک کرد.

بی. آی در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود از فرصت استفاده کرد تا اظهار ندامت کند و درباره اشتباهات خود در گذشته صحبت کند.

رسوایی جنجالی این آیدل مربوط به خرید غیرقانونی مواد مخدر توسط او در سال 2019 می‌باشد. در سپتامبر 2021، او به چهار سال حبس تعلیقی محکوم شد، به این معنی که او تا سال 2025 زیر نظر پلیس خواهد بود.

این رسوایی نه تنها طرفداران را شوکه کرد، بلکه تأثیر قابل توجهی بر حرفه او داشت. با این حال، این هنرمند با پشتکار تلاش کرده است تا تصویر خود را بازسازی کند و به فعالیت در صنعت موسیقی ادامه دهد.

معذرت خواهی آقای آیدل از طرفداران و مردم کشورش!

این آقای آیدل در این کنفرانس مطبوعاتی به تصمیمات اشتباه و قضاوت‌های نادرست خود اعتراف کرد و تاکید کرد که هرگز سنگینی اشتباهات خود را فراموش نخواهد کرد.

«واقعاً فکر نمی‌کنم روزی برسد که فراموش کنم چه اشتباهی انجام داده‌ام. من بسیار متاسفم که به دلیل تصمیمات اشتباه و قضاوت‌های اشتباهم همه را ناامید کردم.

فکر نمی‌کنم هیچوقت به درستی معذرت خواهی کرده باشم. پس می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از مطبوعات، مردم، طرفداران و سایرین عذرخواهی کنم.»

بی. آی فعالیت در صنعت موسیقی را بدون گروه سابقش و عنوان یک هنرمند مستقل دنبال کرده است. به گزارش وقت صبح جدیدترین آلبوم او شامل 15 آهنگ است که هنر و رشد او را به عنوان یک هنرمند به نمایش می‌گذارد.

این آلبوم نه تنها از طرفداران او، بلکه از طرف تمام علاقه‌مندان به موسیقی در سراسر جهان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در طول این کنفرانس مطبوعاتی، بی. آی همچنین از طرفداران خارج از کشور که با حمایت‌هایشان فعالیت او در صنعت موسیقی را ممکن کرده‌اند، نیز تشکر کرد.

عذرخواهی این آیدل در بین طرفداران طنین انداز شده است. موسیقی و تلاش‌های او برای بازسازی حرفه‌اش بدون شک توسط طرفداران و علاقه مندان به صنعت موسیقی تقدیر می‌شود.

کد خبر : ۱۷۹۰۱۴
0
۰
ارسال نظر