مصدومیت لیونل مسی در آستانه جام جهانی

باشگاه پاری سن ژرمن امروز اعلام کرد که لیونل مسی به دلیل ورم در ناحیه تاندون آشیل پا نمی توند فردا برابر لوریان به میدان برود.

مصدومیت لیونل مسی در آستانه جام جهانی
کد خبر : ۱۲۱۳۳۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ورزش سه؛ 15 روز دیگر جام جهانی 2022 شروع خواهد شد و اردوی تیم ملی آرژانتین برای این رقابت ها از هفته دیگر برگزار می شود. لیونل مسی هم باید در اردوی آلبی سلسته حاضر شود و حساسیت ها روی او از همین حالا بسیار زیاد شده است. آرژانتینی ها در هراس از مصدومیت احتمالی مسی هستند و حاضر نیستند او هیچ ریسکی را قبول کند.

مسی به جام جهانی می رسد؟

اخیرا گفته شده بود که مسی بندی در قراردادش دارد که به او اجازه می دهد دو هفته تا شروع جام جهانی از بازی برای پی اس جی خودداری کند. هنوز مشخص نیست این بند وجود دارد یا خیر ولی امروز اعلام شد که او بازی برابر لوریان را به دلیل ورم تاندون آشیل از دست خواهد داد.

مسی که اخیرا به دلیل مصدومیت چند روزی را به دور از میادین ماند، چهارشنبه شب بدون مشکل برابر یوونتوس به میدان رفت ولی فردا برابر لوریان حاضر نخواهد بود. باشگاه پاریسی اعلام کرده است که انتظار می رود مسی از دوشنبه و با رفع مصدومیت به تمرینات برگردد. پی اس جی هفته بعد باید برابر اوسر به میدان برود و سپس ملی‌پوشان در اختیار تیم های ملی خود قرار خواهند گرفت.

کد خبر : ۱۲۱۳۳۵
0
۰
ارسال نظر