مشکل کاربران آیفون با همراه‌بانک‌های ایرانی!

بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت اپل برنامه های همراه بانک را برای کاربران ایرانی گوشی های آیفون از کار انداخت و امکان نصب مجدد آنها وجود ندارد.

مشکل کاربران آیفون با همراه‌بانک‌های ایرانی!
کد خبر : ۱۴۵۸۳۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از گجت نیوز؛ مدتی قبل بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران از فروشگاه آنلاین اپ استور حذف شدند و توسعه‌دهندگان نیز توسعه نسخه تحت وب اپلیکیشن‌های بومی را در دستور کار خود قرار دادند.

البته با وجود چنین محدویت‌هایی کماکان کاربران به برخی از سرویس‌های داخلی از جمله برنامه های بانکی روی آیفون دسترسی داشتند، اما اکنون شرکت اپل برنامه های همراه بانک را نیز برای کاربران ایرانی گوشی های آیفون از کار انداخت.

مشکل دسترسی کاربران ایرانی آیفون به برنامه های همراه بانک

به تازگی کاربران ایرانی گوشی های آیفون اعلام کردند اپلیکیشن های بانکی که خارج از اپ استور و از طریق پروفایل نصب کرده بودند دیگر اجرا نمی‌شوند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد پروفایل این اپلیکیشن‌ها نیز از بخش تنظیمات حذف شده و کاربران نمی‌توانند مجددا آنها را نصب کنند.

همچنین کاربران اپلیکیشن همراه کارت نیز برای اجرای این برنامه با پیامی مبنی بر اینکه این اپلیکیشن دیگر در دسترس نیست مواجه شدند.

در بخش تنظیمات نیز پروفایل اپلیکیشن همراه کارت حذف شده و نمی‌توان آن را مجددا نصب کرد.

در حال حاضر دلیل عدم دسترسی به این اپلیکیشن‌ها مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد اپل این محدودیت‌ها را به دلیل تحریم‌ها اعمال کرده است. البته در حال حاضر امکان استفاده از نسخه وب این سرویس‌ها وجود دارد.

کد خبر : ۱۴۵۸۳۶
0
۰
ارسال نظر