مسافرت دیوید بکهام و کوچکترین پسرش بر روی کشتی خصوصی!

دیوید بکهام فوتبالیست سابق بریتانیایی به همزاه کوچکترین پسرش، کروز در حال لذت بردن از زمان پدر و پسری خود در میامی دیده شده‌اند!!

مسافرت دیوید بکهام و کوچکترین پسرش بر روی کشتی خصوصی!
کد خبر : ۱۶۲۸۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - دیوید بکهام و پسرش کروز در حال استراحت و لذت بردن از روز تعطیل خود بر روی کشتی خصوصی لوکس خود در میامی دیده شده‌اند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، دیوید بکهام فوتبالیست سابق 47 ساله در کنار پسر 18 ساله خود در حال لذت بردن از آفتاب فلوریدا جنوبی عکس برداری شده‌اند.

آقای فوتبالیست در حالی که شلوارک و تی شرت گشاد و طوسی رنگی به تن داشت خالکوبی‌های بدن خود را بر روی عرشه کشتی خصوصی خود به نمایش گذاشته بود.

کروز 18ساله نیز با یک هودی آبی رنگ و شلوارک آدیداس در کنار پدرش دیده شده بود. این پدر و پسر بریتانیایی کلاه‌های بیسبال پاستیلی خود را برعکس بر سر گذاشته بودند.

دیوید و کروز بکهام

این خانواده دوچرخه‌های خود را نیز بر روی عرشته کشتی برده بودند. در عکس‌های منتشر شده از این مسافرت دیوید بکهام در حال تمرین و دوچرخه سواری بر روی کشتی لوکس خود دیده شده است.

دیوید بکهام بجز کروز صاحب پسرانش بروکلین 24 ساله و رومئو 20ساله و هاربر سون، دختر 11 ساله خود و ویکتوریا بکهام نیز هست.

دیوید بکهام در کلاس رقص!

به نظر می‌رسد این خانواده این هفته را برای استراحت و گذراندن زمان با یکدیگر انتخاب کرده باشند. دیوید بکهام در روز سه شنبه نیز در عموم دیده شده بود. با این حال این بار به همراه همسرش و در راه کلاس رقص سالسا!

ویکتوریا بکهام، خواننده سابق و طراح مد و فشن، ویدیویی از این کلاس را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. به گزارش وقت صبح دیوید در حالی که تمام تلاش خود را می‌کرد تا همسر با استعداد خود را در این کلاس همراهی کند دیده می‌شود.

با وجود تلاش‌های او، ویکتوریا همچنان از این ویدیو به عنوان فرصتی برای شوخی با همسرش و مسخره کردن بی استعدادی او استفاده کرده است!

ویکتوریا در توضیح این ویدیو نوشته است: «من و دیوید و هارپر در حال رفتن به کلاس سالسا هستیم. دیوید در تلاش است تا بدنش را گرم کند. بی‌صبرانه منتظر دیدن تلاش‌های او برای سالسا رقصیدن هستم!»

کد خبر : ۱۶۲۸۷۳
0
۰
ارسال نظر