مرگ دلخراش تانیا پردازی اینفلوئنسر TikTok

شنبه‌ای که گذشت تانیا پردازی دانشجوی ایرانی الاصل و ۲۱ساله دانشگاه تورنتو هنگام چتر بازی جان خودش را از دست داد و دوستان و خانواده‌اش را در غم و شوک بزرگی فرو برد.

کد خبر : ۱۰۹۱۸۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، یکی از اینفلوئنسرهای TikTok هم شناخته می‌شد، پس از دیر باز شدن چتر نجاتش هنگام چتربازی جانش را از دست داد. به گفته دوستان، تانیا او روز شنبه در حالی که اولین شیرجه انفرادی خود را با Skydive Toronto در انتاریو انجام می‌داد، درگذشته است.

به گزارش هفته شرکتSkydive Toronto اعلام کرده که تانیا چتر نجات خودش را در ارتفاع پایین و بدون درنظر داشتن زمان یا ارتفاع مورد نیاز باز کرده و همین موجب مرگش شده است. طبق اخبار او پس از حادثه به بیمارستان منتقل شد و در آنجا مرگش اعلام شد.

به نوشته سی تی وی نیوز تانیا توسط دوستانش به عنوان «یکی از شجاع‌ترین دختران» شناخته می‌شود.

دوستان تانیا می‌گویند او در دانشگاه تورنتو و در رشته فلسفه تحصیل می‌کرد و یک حساب کاربری موفق TikTok با نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ دنبال کننده داشت. او همچنین در مسابقه قبلی Miss Canadaشرکت کرده بود و به نیمه نهایی هم راه یافته بود.

ملودی دوست دوران کودکی تانیا روز چهارشنبه به سی تی وی گفته است که تانیا به هر چیزی که جدید و ماجراجویانه بود، علاقه داشت.
ملودی گفته تانیا در حال گذراندن دوره انفرادی خود در مدرسه چتربازی بود و این اولین بار بود که به تنهایی پرش می‌کرد.

ملودی گفته: «او واقعاً هر ثانیه را کامل زندگی کرد و این بزرگترین شوک برای ما است. پذیرش این اتفاق برای ما خیلی سخت است و هنوز آن را باور نمی‌کنیم.»

کیمیا یکی دیگر از دوستان نزدیک تانیا گفت که او «یکی از شجاع‌ترین دختران» بود. او می‌گوید: «هر وقت او را می‌دیدیم، می‌دانستیم درگیر یک ماجراجویی خواهیم بود

کد خبر : ۱۰۹۱۸۹
0
۰
ارسال نظر