مرد روحانی به اتهام قتل همسرش مبینای ۱۶ساله دستگیر شد

فرمانده انتظامی رومشکان از مرگ مشکوک «مبینا سوری» دختر ۱۶ساله رومشکانی و پیدا شدن جسد وی در یک باغ خبر داد و گفت: همسر مبینا به عنوان متهم حادثه دستگیر شده است.

مرد روحانی به اتهام قتل همسرش مبینای ۱۶ساله دستگیر شد
کد خبر : ۴۵۳۹۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از رکنا، قتل ناموسی اینبار در لرستان اتفاق افتاد. در این حادثه دختری ۱۶ساله به نام مبینا سوری به دست اعضای خانواده خود کشته شد. اهالی بخش سوری لرستان که این قتل ناموسی در آن اتفاق افتاد، انگیزه این قتل ناموسی را تعصبات بی‌پایه و اساس عنوان کردند. بررسی این قتل در جریان دستور قضایی قرار دارد.

۸ شهریور امسال دختر جوانی به نام مبینا سوری ۱۶ ساله، اهل و ساکن بخش سوری استان لرستان که همسر یک فرد روحانی بود؛ با انگیزه ناموسی توسط یکی از اعضای خانواده خود به قتل رسید.

یکی از اهالی روستای پادروند در مورد جزئیات این قتل ناموسی گفت: «مبینا دختری ۱۴ساله بود که با یکی از روحانیون جوان روستای ما ازدواج کرده بود. مدتی بود پشت سر مبینا و یکی از جوان‌های روستا حرف و حدیث بود، اما این حرف و حدیث‌ها بیهوده بود. اهالی می‌گفتند که کسی با مبینا تماس گرفته بوده است. منطقه ما یک منطقه عشایری است و فرهنگ مردم طوری است که تعصبات بیهوده زیادی دارند.

اگر کسی به یک دختر چپ نگاه کند، مردم با حرف و حدیث او را نابود می‌کنند. مبینا دختر خیلی کم سن و سالی بود و با اجتماع آشنا نبود. من از اهالی روستا که در مراسم فاتحه خوانی او شرکت داشتند شنیدم که می‌گفتند شوهر مبینا گریه می‌کرد و می‌گفت من به همسرم اطمینان داشتم. اما ظاهرا خانواده مبینا و افرادی از خانواده شوهرش به خاطر سوظن و تعصب او را به قتل رساندند.»

روحانی به جرم قتل همسرش مبینای ۱۶ساله دستگیر شد

جزئیات قتل مبینا سوری، دختر ۱۶ساله رومشکانی در لرستان

یکی دیگر از اهالی روستا در مورد جزئیات حادثه قتل مبینا سوری گفت: «یک نفر به پدر همسر مبینا گفته بود که نیمه شب جوانی وارد خانه آن‌ها شده است.

اما شوهر مبینا خانه بود و این حرف نمی‌توانست صحت داشته باشد. آن‌ها می‌گفتند، مبینا به شوهرش قرص خواب‌آور داده و شخص غریبه‌ای را وارد خانه کرده است و همین حرف باعث شد که خانواده مبینا یعنی عموها و برادر او همچنین عموی همسرش و پدر همسرش به خاطر سوظن نقشه قتل او را بکشند.

بعد مبینا را در خانه خودش با روسری خفه کردند و بعد از قتل گفته بودند که او خودکشی کرده است. تا اینکه ماموران پلیس برای تحقیقات وارد عمل شدند و مظنونین پرونده را بازداشت کردند. گفته می‌شود عامل قتل یکی از فامیل‌های خود مبیناست. به همین دلیل خانواده‌اش بابت قتل او شکایتی نکرده اند.»

سردار الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان در مورد جزئیات این حادثه گفت: «این قتل به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده بود و متهم به قتل شناسایی و دستگیر شده است. متهم یکی از بستگان خود مقتول است.»

بازداشت همسر مبینا سوری به اتهام قتل

سرهنگ مهدوی کیا فرمانده انتظامی رومشکان گفت: جسد دختر نوجوان رومشکانی مبینا سوری که در سن ۱۶ سالگی با پسر عمه خود ازدواج کرده بود در یک باغ پیدا شد.

فرمانده انتظامی رومشکان افزود: همسر مبینای ۱۶ساله به عنوان متهم دستگیر شده است.

به گفته سرهنگ مهدوی کیا اینکه این دختر ۱۶ساله توسط همسرش به قتل رسیده یاخودکشی کرده در دست بررسی است.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان هم دلیل این قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است.

کد خبر : ۴۵۳۹۷
0
۰
ارسال نظر