مدل موی عروسکی ستاره منچستر حسابی جنجالی شد +عکس

ارلینگ هالند روز گذشته در حالی برای شرکت در تمرینات سیتی حاضر شد که موهایش را از دو طرف بافته بود و ظاهر جدیدی داشت.

مدل موی عروسکی ستاره منچستر حسابی جنجالی شد +عکس
کد خبر : ۱۶۴۹۳۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرورزشی؛ ظاهرا او مدل موهایش را برای بازی مهم امشب برابر بایرن مونیخ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان عوض کرده تا نشان دهد که از روحیه بالایی برخوردار است و آماده تقابل با حریفی است که به طور کامل با آنها آشنایی دارد.

این مدل موی جدید ستاره نروژی از چشم هواداران و کاربران فضای مجازی پنهان نماند و واکنش‌های متفاوتی را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران پس از دیدن تصاویر مربوط به مدل موی جدید این بازیکن سیتی در توییتر نوشت:« این پسر مدل موی مختص دختربچه‌های ۹ ساله را دارد و کاملا به او می‌آید.»

نظر کاربران فضای مجازی در خصوص مدل موی ستاره منچستر

کاربر دیگری در این باره اظهار داشت:« آیا من تنها کسی هستم که فکر می‌کنم هالند موهایش را مدل موهای یک دختر ۹ ساله کوتاه کرده است؟ واقعا جالب شده است.»

یکی دیگر از هواداران این بازیکن هم به شباهت او با گرتا گوتنبرگ اشاره و اضافه کرد:« گرتا واقعا قدش بلند شده است، اینطور نیست؟»

گرتا گوتنبرگ دختر نوجوانی است که به خاطر فعالیت‌هایش برای افزایش آگاهی مردم دنیا در راستای تغییرات آب و هوایی خطرناک زمین فعالیت می‌کند و حالا عده‌ای در توییتر از شباهت او و هالند صحبت می‌کنند.

کد خبر : ۱۶۴۹۳۶
0
۰
ارسال نظر