محافظ آیت الله رئیسی قلابی از آب درآمد

یک کلاهبردار با سوءاستفاده از سمت سیاسی قلابی خود از مردم کلاهبرداری می کرد.

محافظ آیت الله رئیسی قلابی از آب درآمد
کد خبر : ۲۲۴۳۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از رکنا- مردی که با استفاده از عکس های فتوشاپی وانمود می کرد محافظ آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه است و از این طریق از مردم کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.

چند روز قبل مردی به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کرد تا کارهای مربوط به نظام وظیفه فرد دیگری را پیگیری کند.

این مرد که ظاهر آراسته ای داشت با نشان دادن تصاویری از خود که همراه با رئیس قوه قضائیه بود وانمود کرد که از محافظان ایشان است. این مرد همچنین تصاویر دیگری نیز نشان داد که در کنار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی حضور داشت.

رفتارهای مشکوک محافظ قلابی آیت الله رئیسی او را لو داد

او با این تصاویر وانمود می کرد که شخص بانفوذی است و از کارمندان نظام وظیفه خواست تا کارهایش را آنطور که می خواهد انجام دهند.

از آنجا که رفتار و عکس های این مرد مشکوک به نظر می رسید یکی از ماموران او را کمی معطل کرد و دیگری با پلیس تماس گرفت و ماجرا را گزارش داد.

در کوتاه ترین زمان ممکن گروهی از ماموران پلیس امنیت خود را به آنجا رساندند و به بررسی ماجرا پرداختند.

در شرایطی که این مرد دقایقی قبل با ارائه عکس ادعا کرده بود که محافط آیت الله رئیسی است اما هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا نداشت و به ناچار اعتراف کرد که همه عکس ها فتوشاپی و دروغین است. به این ترتیب وی بازداشت و به مقر پلیس منتقل شد.

تهیه عکس های سیاسی دروغی با فوتوشاپ

وی ادامه داد: من هیچ رابطه ای با مسئولان نداشتم و حتی یک نفر از آنها را هم از نزدیک ندیده ام و همه عکس هایی که دارم یکی از دوستانم با استفاده از فتوشاپ برایم درست کرده بود.

من ابتدا عکس هایی از آنها پیدا می کردم و دوستم با فتوشاپ سر من را جایگزین سر محافظ شان می کرد و وقتی این عکس های ساختگی را به مردم نشان می دادم همه باور می کردند که من واقعا با مسئولان در ارتباط هستم.

بر اساس این گزارش هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد

کد خبر : ۲۲۴۳۷
0
۰
ارسال نظر