متولدین کدام ماه باهوش ترند؟

متولدین هر کدام از ماه ها از یک نوع هوش لازم برخوردارند اما در کل میزان هوش و درایت هرکسی به خود شخص باز میگردد.

متولدین کدام ماه باهوش ترند؟
کد خبر : ۴۲۳۴۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ بر اساس برخی تئوری ها، ارتباط میان هوش و ماه تولد مشخص شده است که می تواند برای شما جالب باشد.

باید بگوییم پاسخ قطعی چندانی نمی توان به این سوال داد که کدام یک از متولدین ماه باهوش ترند، چرا که صرفا انجام یک تحقیق ساده نمی تواند تعیین کننده این مهم باشد. چراکه متولدین هر کدام از ماه ها از هوش لازم برخوردارند و نمی توان گفت این قابلیت فقط منحصر به متولدین یک ماه است.

بیشتر بخوانید: نشانه های خطرناک رابطه مسموم را جدی بگیرید!

هر زمان که تاریخ را از نظر می گذرانیم، به عنوان مثال نام افرادی چون آلبرت انیشتن ریاضیدان و نیل دی گراس تیسون از منجمین معروف به ذهن می رسند اما درواقع هرفردی که بتواند موضوعی را برمبنای منطق و حسابگری و معادلات حل کند، قطعا فردی باهوش است.

هر فردی که بتواند به لحاظ احساسی خود را با نغمه دنیای اطراف سازگار کند، باهوش است بنابراین نمی توان قابلیت هوش را صرفا بر اساس توانایی حل مسائل ریاضی تلقی کرد. در واقع هوش و درایت قابلیتی فردی نیست که فقط بتوان بر مبنای حل مسائل ریاضی و حسابگری به میزان آن پی برد.

بررسی هوش متولدین ماههای مختلف

در اینجا باید گفت براساس تئوری چندگانه مربوط به هوش "هووارد گاردنر" قابلیت های 9 گانه ای به عنوان معیار هوش افراد در نظر گرفته می شوند، در این قسمت سعی داریم بیان کنیم که میزان هوش متولدین کدام ماه بیشتر است.

متولدین فروردین

متولدین فروردین دارای قابلیت هوش جنبشی و حرکتی هستند. آن ها جسورانه مهارت های فیزیکی خود را به معرض نمایش می گذارند و به خوبی از میزان توان و انرژی و قابلیت های انعطاف پذیری جسمانی خود، آگاهی دارند.

متولدین اردیبهشت

متولدین این ماه نیز از قابلیت هوش جنبشی و حرکتی برخوردارند. متولدین اردیبهشت همچون گاو، سمبل ماه تولدشان سعی دارند همواره هوش خود را با انجام مهارت های فیزیکی به معرض نمایش بگذارند و در این خصوص همیشه خود را جلوتر از دیگران نشان بدهند. متولدین این ماه معتقدند توانمندی های فیزیکی شان به کسب موفقیت های مالی و احساسی زندگی می انجامد.

متولدین خرداد

هوش متولدین این ماه به لحاظ قابلیت های ارتباط کلامی و گفتاری است. متولدین این ماه به لحاظ برخورداری از مهارت های کلامی قابلیت جذب دیگر افراد را دارند همچنین متولدین این ماه هر چه بیاموزند را به خوبی به خاطر می سپارند.

متولدین تیر

متولدین این ماه هوش میان فردی دارند و بدان معناست که متولدین این ماه با احساسات طرف مقابل به خوبی ارتباط برقرار می کنند،لذا چنین افرادی به خوبی با دیگران تعامل داشته و در عین حال برای فعالیت در زمینه سیاست و آموزش و مدیریت بسیار مناسبند.

متولدین مرداد

هوش متولدین مرداد ماه به لحاظ درون فردی است. آن ها به خوبی به میزان قدرت و محدودیت خود واقفند و توانمندی برقراری رابطه عمیقی بین خود و افکارشان دارند. متولدین این ماه چنانچه چیزی برایشان جذابیت داشته باشد در رسیدن به آن دست از تلاش برنمی دارند.

متولدین شهریور

متولدین شهریور ماه به خوبی در این که چگونه برای معادلات زندگی راهکار بیابند، مهارت و قابلیت دارند .این موضوع به دلیل هوش منطقی و حسابگرانه آن ها است. متولدین این ماه به خوبی قادرند تا به کمک نیروی عقل خود سخت ترین و پیچیده ترین معادلات را به روش منطقی حل کنند و نیز قادرند حکمت خود را برای درک و فهم صحیح مسائل به کار بگیرند.

متولدین مهر

عشق زیادی که متولدین این ماه نسبت به موسیقی دارند در واقع نشانگر هوش موسیقی آن هااست. این بدان معنا نیست که هر متولد ماه مهری یک موسیقی دان و یا خواننده است. بلکه در خصوص ملودی و آهنگ موسیقی های مختلف اطلاعات زیادی دارند.

متولدین آبان

متولدین این ماه هوش دیداری و سه بعدی دارند . این افراد قادرند خیلی خوب به شخصیت افراد مقابل پی ببرند همچنین متولدین این ماه غالبا از حس ششم برخوردارند.

متولدین آذر

متولدین ماه آذر به لحاظ معنوی خود را با محیط و اطرافیان هماهنگ می کنند. این افراد از هوش مربوط بر شناخت جهان هستی برخوردار هستند. متولدین این ماه از این که در مورد زندگی، جهان هستی، تجربیات بشری و مسائلی از این قبیل به صحبت بنشینند، لذت می برند.

متولدین دی

متولدین این ماه نیز همچون متولدین شهریور از هوش منطقی و حسابگرانه برخوردارند. آن ها همواره به یافتن معیار های واقعی و شواهد مستند ، بیشتر از رسیدن به راه حل نهایی مسائل توجه دارند.

متولدین بهمن

متولدین بهمن ماه از هوش مبنی بر شناخت طبیعت برخوردارند. آن ها معتقدند وجود هر چیزی در طبیعت نامربوط و بی دلیل نسبت به چیز های دیگر نیست.

متولدین اسفند

متولدین ماه اسفند همچون متولدین تیرماه از هوش میان فردی بهره مند هستند به عنوان مثال اگر بفهمند دوستشان آسیبی دیده، هر کاری می کنند تا مطمئن شوند که دیگر حال دوستشان خوب است. متولدین این ماه علاقمند به آشنایی با افرادی جدید بوده و یا عاشق تجربه موضوعات جدید هستند.

متولدین کدام ماه منطقی ترند؟

به صورت قطعی نمی‌شود به این پرسش پاسخ داد. از گذشته برای متولدین هر ماه یک سری خصوصیت اخلاقی در نظر گرفته‌اند و هر کدام از آن‌ها را با صفتی خاص معرفی می‌کنند.

متولدین فروردین

متولدین ماه فروردین را انسان‌هایی عملگرا توصیف می‌کنند. آن‌ها برای برآورده کردن آرزوهایشان به قدری مصمم هستند، که از نظر دیگران حتی خودمحور و خودبین به‌ چشم می‌آیند. متولد ماه این ماه بیشتر به سمت افراد آزاد و مستقل جذب می‌شوند.

متولدین اردیبهشت

متولدین ماه اردیبهشت نسبت به بقیه خیلی دیرتر عصبی می‌شوند. همچنین گفته می‌شود آن‌ها تاحدودی حسود هم هستند.

متولدین ماه خرداد

متولدین ماه خرداد، شاید (تاکید می‌کنیم شاید) بیشتر از دیگر افراد جامعه منطقی‌تر باشند. آن‌ها خیلی دیر به چیزی راضی می‌شوند و اغلب به دنبال گزینه‌های بیشتری هستند. می‌گویند عنصر موجود در ماه خرداد هوا است. هوا هم باعث می‌شود ذهن افراد دوراندیش‌تر باشد.

متولدین ماه تیر

متولدین ماه تیر نیز از هوش و قدرت ذهنی بالایی برخوردار هستند. آن‌ها سعی می‌کنند در حل مشکلات افراد دور و برشان نقش کمک کننده را داشته باشند.

متولدین ماه مرداد

متولدین ماه مرداد به داشتن اراده قوی معروف هستند. گفته می‌شود مردادی‌ها دوراندیش، کاردان و افرادی متکی به خودشان هستند.

متولدین ماه شهریور

متولدین ماه شهریور را هم می‌شود جزو افراد منطقی دسته بندی کرد. متولدین شهریور اهل تجزیه و تحلیل هستند. صبر و شکیبایی هم از دیگر ویژگی متولدین ماه شهریور است. پس بی‌دلیل نیست که می‌شود آن‌ها را جزو افراد منطقی دسته‌بندی کرد.

متولدین ماه مهر

متولدین ماه مهر را باید جزو افرادی بدانیم که که اهل تجزیه و تحلیل هستند. یعنی یک جورهایی منطقی. البته یکی از ویژگی جالب آن‌ها این است که بدی را با بدذی جواب می‌دهند. شاید از نطر خیلی‌ها، این کار هم منطقی باشد.

متولدین ماه آبان

متولیدن ماه آبان به خودآگاهی شهرت دارند. خودآگاهی هم به منطقی بودن کمک می‌کند. داشتن علاقه به ثبات از دیگر ویژگی‌ها آبانی هاست.

متولدین ماه آذر

متولیدن ماه آدر در حین حساس بودن، حس ششم خیلی قوی‌ای دارند. ‌آن‌ها بدون فکر کردن دست به هیچ کاری نمی‌زنند تا یکی از منطقی‌ترین افراد جامعه باشند.

متولدین ماه دی

متولدین ماه دی اهل فکر کردن و برنامه‌ریزی هستند. علاقه زیادی هم به مسافرت و کتاب دارند. کسی هم که اهل کتاب باشد، قطعا به مرور زمان، منطقی می‌شود.

متولدین ماه بهمن

متولدین بهمن بیشتر مواقع به‌خاطر منطقی بودن در حل مشکلات پیروز می‌شوند. خیلی هم افرادی کنجکاوی هستند. ایجاد تحول‌های بزرگ یکی از مهمترین ویزگی افراد متولد بهمن است.

متولدین ماه اسفند

متولدین ماه اسفند تغییر عقیده را برای رسیدن به اهدافشان فراموش نمی‌کنند. توصیه می‌شود با متولیدن این ماه خیلی با احساس برخورد شود.

کد خبر : ۴۲۳۴۸
0
۰
ارسال نظر