متلک سرمربی پرسپولیس به استقلالی ها

گل محمدی سرمربی پرسپولیس در اعتراض به اعتراض‌های بیش از حد محمود فکری خطاب به ناظر بازی گفت که داور سوت را به نیمکت این تیم بدهد تا آن‌ها بازی را قضاوت کنند.

متلک سرمربی پرسپولیس به استقلالی ها
کد خبر : ۴۰۰۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

در دقیقه پنجم داربی تهران، رضا کرمانشاهی در حین دویدن پشت سر بازیکنان، زمین خورد اما به سرعت از زمین برخاست و بدون مشکل به بازی ادامه داد.

روی یکی از حملات استقلال و ارسال محمد نادری توپ به دست وحید امیری برخورد کرد اما داور این اتفاق را خطای پنالتی تشخیص نداد تا اعتراض یک پارچه استقلالی‌ها را به دنبال داشته باشد.

دقایقی بعد خطایی در مقابل محوطه جریمه استقلال به وقوع پیوست که عارف غلامی که در نبود هواداران صدایش به وضوح مشخص بود، خطاب داور مسابقه فریاد زد که "آقا رضا به ابوالفضل وایستادم و بهش نخوردم". محمود فکری و عمران‌زاده هم در کنار زمین به این تصمیم معترض شدند.

پر سروصداترین چهره داربی

حنیف عمران زاده پر سروصداترین چهره داربی بود که بیش تر از هر کسی در محوطه فنی به بازیکنان استقلال دستور می داد و هم چنین نسبت به تصمیمات داور مسابقه اعتراض می کرد. در مقابل یحیی گل محمدی آرامتر از همه بازی تیمش را نظاره می‌کرد. عصبانیت بیش از حد فکری و اعتراض‌هایش باعث تذکر کرمانشاهی به او شد.

بعد از گل نخست به سود استقلال، آبی‌پوشان عقب نشستند و پرسپولیس جریان بازی را در اختیار گرفت. گل‌محمدی برای جبران گل خورده، بارها بازیکنان تیمش را با عصبانیت به سمت زمین استقلال و تحت فشار حریف فراخواند.

از دست رفتن چندین فرصت گلزنی از سوی پرسپولیسی‌ها به خصوص مهدی عبدی، حسرت گل‌محمدی را هم به دنبال داشت و سرش را میان دو دستان خود گرفته بود.

خطای حسینی روی مطهری و کارت ندادن داور به کاپیتان پرسپولیس، با عصبانیت شدید فکری همراه بود و فریاد زد "بابا کارت بده دیگه". ادامه عصبانیت او با اعتراض گل‌محمدی به عوامل برگزاری بازی همراه بود و او با دستانش خواستار دادن کارت زرد شد. در ادامه و با استمرار عصبانیت فکری، کرمانشاهی به فکری کارت زرد داد که موجب بدتر شدن عصبانیت سرمربی استقلال شد. با این اتفاقات، گل‌محمدی با دستانش ادای سوت زدن را در آورد به کنایه به ناظر بازی گفت که سوت را به نیمکت استقلال بدهند!

عقب رفتن استقلال در نیمه دوم، باعث عصبانیت فکری هم شد و در لحظات پایانی نیمه نخست خطاب به بازیکنانش فریاد زد که جلوتر بروند و حریف را تحت فشار بگذارند.

منبع: ایسنا

کد خبر : ۴۰۰۹
0
۰
ارسال نظر