متفاوت ترین و بانمک ترین تبریک تولد برای مجید صالحی/عکس

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکس بانمک مجید صالحی و دوقلوهایش در اینستاگرام تولد او را تبریک گفت.

متفاوت ترین و بانمک ترین تبریک تولد برای مجید صالحی/عکس
کد خبر : ۴۷۵۳۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری در اینستاگرام به سبک خود یک روز زودتر تولد مجید صالحی دیگر بازیگر طناز و محبوب را تبریک گفت.

مجید صالحی که به تازگی از بند کرونا رهایی پیدا کرده متولد 26 شهریور ماه 1354 میباشد و در آستانه ورود به 46 سالگی است.

محسن کیایی با انتشار این عکس بامزه تولد او را تبریک گفته است.

تبریک تولد مجید صالحی

بیشتر بخوانید: دورهمی دیشب مجید صالحی/وابستگی به دوقلوها/فوبیای زلزله

زندگی مجید صالحی

مجید صالحی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار به کارگردانی سیم جوش خوار و تاتر بعدی "آنتیگونه" آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون طنز بازی کرد. طولی نکشید که با اصطلاح مجید دلبندم معروف شد و همین زمینه ای برای کارهای بعدی بود

او نیز به عنوان یکی از بهترین بازیگران کمدی سینما و تلویزیون ایران به شمار می آید.

او در سن هجده سالگی دیپلم ریاضی فیزیک اش را گرفت. سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم اکنون تدریس هم میکند

همسر مجید صالحی رامینه اکبری میباشد که چند سالیست با مجید صالحی ازدواج کرده اند، ثمره این ازدواج دو دوقلوی ناز و دوست داشتنی به نام های حنا و آروین میباشد.

مجید صالحی درباره دوقلوهایش می گوید:

عده ای فکر میکنند زحمت دوقلوها دو برابر یک بچه عادی است ولی واقعا 10 برابر است. ضمن این که دوقلوهای من همسان نیستند و یکی پسر با خصوصیات اخلاقی بسیار پسرانه و دیگری دختر با ناز و کرشمه های دخترانه و هرکدام هم، جنس رفتارها و حسادت های خودشان را دارند که از غریزه آنها نشأت می گیرد و نگه داشتن و هماهنگی کارهای آنها واقعا سخت است.

کد خبر : ۴۷۵۳۹
0
۰
ارسال نظر