مادی گراها و لاکچری پسندها متولد کدام ماه هستند؟

متولدین مرداد، اردیبهشت و مهر افرادی هستند که نسبت به بقیه متولدین به شدت به زندگی لوکس و مادیات اهمیت می دهند.

مادی گراها و لاکچری پسندها متولد کدام ماه هستند؟
کد خبر : ۷۸۳۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ برخی افراد خوشبختی را در داشتن زندگی لاکچری و لوکس میدانند و به پول و مادیات توجه بیشتری دارند. البته این خصوصیات بخاطر ماه تولد این افراد نیز است.

قطعا افرادی را دور و بر خودتان دیده اید که خیلی علاقه دارند یک زندگی کاملا لوکس داشته باشند و در واقع؛ مادیات از هر چیزی برای آن ها اهمیت بیشتری دارد و بیش از این که بخواهند به مسائل احساسی و عاطفی اهمیت بدهند، به دنبال این هستند که ببینند چقدر در حساب بانکی شان موجودی هست.

این موضوع تا حد زیادی بستگی به ماه تولد افراد دارد که در این قسمت قصد داریم افراد مادی گرا و کسانی که عاشق یک زندگی لوکس هستند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: بارزترین نقاط ضعف و عادت بد متولدین هر ماه

مرداد

مرداد ماهی ها خیلی مادی گرا هستند. آن ها در دنیای مادی خودشان زندگی می کنند و می خواهند زندگی باشکوهی از لحاظ مادی داشته باشند.‌ دوست دارند چیز های گران قیمت خود را به دیگران نشان دهند.‌ البته بخشنده هم هستند اما پول زیادی را صرف خریدن هدیه های گرانقیمت برای دیگران نمی کنند و ترجیح می‌ دهند که زندگی آنها بیشتر مادی باشد، تا اینکه بخواهند به معنویات توجه کنند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها افرادی هستند که دوست دارند چیزهای زیادی برای خودشان و خانه بخرند. عاشق این هستند که اطراف آنها پر از وسایل لوکس و زیبا باشد و یک فضای عالی برای خودشان ایجاد کنند. اگر بخواهند سفر هم بروند، حتما وارد هتل های لاکچری می‌ شوند و زندگی مادی برایشان خیلی اهمیت دارد و مدام با دیگران در رقابت می باشند.

مهر

مهر ماهی ها خیلی زود تحت تاثیر چیز های مادی و گران قیمت قرار می گیرند. عاشق چیزهای براق و زیبا هستند و معمولاً پول زیادی صرف خرید لوازم مختلف می‌ کنند که انجام این کار به آن ها حس آرامش می دهد و باعث می شود که حال بهتری داشته باشند. در واقع با این طرز فکر زندگی می‌ کنند که نباید ولخرجی کرد؛ اما از طرفی هم کنترل علایق شان به چیز های مادی، برایشان سخت است.

دی

دی ماهی ها افراد مادی گرایی هستند. دوست دارند یک زندگی لوکس داشته باشند و آنقدر ثروت می خواهند که هیچ گاه نیازمند پول دیگران نباشند؛ همچنین عاشق خریدن جواهرات خیلی شکیل و سرمایه گذاری های بزرگ هستند.

تیر

تیر ماهی ها هم؛ مانند اردیبهشتی ها زندگی مادی برایشان خیلی مهم است. به زیبایی خیلی اهمیت می دهند. همه چیز را شیک و مجلل می خواهند و دوست دارند همیشه از انواع لباس ها و لوازم گرانقیمت استفاده کنند و تا جایی که بودجه مالی آنها اجازه دهد، آن ها را خریداری می‌ کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها شاید به اندازه 5 ماهی که معرفی کردیم، مادی نگر نباشند اما خیلی زود هم نمی‌ توانند در برابر چیزهای گران قیمت مقاومت کنند و خودشان را کنترل کنند و به یکباره ممکن است کفش خیلی گران قیمتی بخرند، زیرا ذاتاً به دنبال چیز های لاکچری هستند.

کد خبر : ۷۸۳۰۳
0
۰
ارسال نظر