مادر ابرو گوندش خواننده معروف ترکیه‌ای و همسر سابق رضا ضراب!

مادر خواننده ی معروف ترکیه‌ای ابرو گوندش که سالیان طولانی با دیابت و فشار خون دست و پنجه نرم میکرد بر اثر کرونا درگذشت‌. گوندش در مراسم خاکسپاری مادرش به سختی توانست روی پای خود بایستد!

مادر ابرو گوندش خواننده معروف ترکیه‌ای و همسر سابق رضا ضراب!
کد خبر : ۱۰۰۲۶۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - مژگان بیلگین، مادر خواننده ی معروف ترک ابرو گوندش که در سن ۷۳ سالگی درگذشت. در چند سال اخیر مادر ابرو گوندش به دلیل بیماری های متعدد در بیمارستان ها سپری شد و در نهایت در بیمارستان جان خود را از دست داد.

فوت مادر خواننده ی معروف ترکیه‌ای ابرو گوندش به گزارش وقت صبح، همچنین ابرو گوندش در سال گذشته از همسر ایرانی خود رضا ضراب جدا شد. حاصل این ازدواج دختری به نام آلارا است.
ابرو گوندش و همسر سابقش رضا ضراب پروسه ی طلاق تنها در یک جلسه ی دادگاه پایان پذیرفت و حق سرپرستی دخترشان به ابرو گوندش داده شد.

اِبرو گوندش در ۱۲ اکتبر سال ۱۹۷۴ در استانبول به دنیا آمد.

وی پس از تحصیل در مدرسه ابتدایی در آنکارا و نقل مکان به همراه خانواده‌اش به استانبول، به علت مسائل مادی مجبور به ترک تحصیل می‌شود.

کیفیت صدای او از همان دوران نوجوانی کشف شد.

روزی یکی از بستگانش، او و مادرش را به شرکت موزیک راکس نزه موزیک به مدیریت نِشه دمیرکات بردند. دمیرکات اعلام کرد می‌خواهد صدای اِبرو را به عنوان یک صدای باشکوه و زیبا به همه معرفی کند.

آن شرکت چون در آن زمان هنوز تشکیل نشده بود برای ضبط صدای ابرو، او را به دو تهیه‌کننده معروف، سلجوق تِکای و کُرال ساریتاش معرفی کرد.

ساریتاش از ابرو خواست قبل از آنکه آلبومی عرضه کند، برای تمرین و کسب تجریه لازم در صحنه نزد امل سایین برود و با او کار کند. وی در مدّت زمان کوتاهی برای عرضه آلبوم شروع به کار کرد.

کد خبر : ۱۰۰۲۶۱
0
۰
ارسال نظر