ماجرای چت وریا غفوری و انتشار مبلغ قرارداد با استقلال

کاربران فضای مجازی به اتفاقات اخیر باشگاه استقلال واکنش نشان داده اند. آنها مدام سرچ می کنند:  «چت وریا غفوری» و «جریان وریا غفوری چیه».

ماجرای چت وریا غفوری و انتشار مبلغ قرارداد با استقلال
کد خبر : ۷۵۹۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

این روزها هواردان وریا به حمایت از او پرداخته اند. انتشار قرارداد یکی از بازیکنان استقلال که به گفته برخی کاربران فضای مجازی از چت وریا غفوری برداشته شده است حواشی زیادی به وجود آورد.

کاربران فضای مجازی به اتفاقات اخیر باشگاه استقلال واکنش نشان داده اند. آنها مدام سرچ می کنند: « چت وریا غفوری » و « جریان وریا غفوری چیه ».

بیشتر بخوانید: پیمان بابایی پرسپولیسی است؟

چت وریا غفوری و قرارداد؛ ماجرا از کجا شروع شد؟

همه چیز از دیدار استقلال و نساجی آغاز شد. پس از آنکه موعود بنیادی فر خطای بازیکنان استقلال را در میانه میدان گرفت، غفوری بدون دلیل به زیر توپ زد تا داور دیدار با یک کارت زرد به پیشواز کاپیتان آبی ها برود.

در حالیکه غفوری به دلایل نامشخصی به شدت عصبانی بود، با داور نیز به جر و بحث پرداخت و حتی بیم آن می رفت که او کارت زرد دوم را نیز دریافت کند که او در این لحظه خطاب به کادرفنی درخواست کرد تا تعویضش کنند.

به گزارش ورزش سه دقایقی بعد غفوری جایش را به موسوی داد و او از همان نقطه زمین منتهی به تونل ورودی استادیوم قدیمی آزادی بیرون رفت، به بطری لگد زد، تابلوهای تبلیغاتی را کنار زد، به رختکن رفت و وسایلش را جمع کرد و از استادیوم آزادی خارج شد.

بیشتر بخوانید: محمود فکری اخراج شد ؛ علت اخراج چیست؟

برگه عجیب

فکری در کنفرانس خبری، نرسیدن توپ به وریا را علت عصبانیت او عنوان کرد اما صبح روز بعد، برگه ای عجیب از اعلامیه باشگاه استقلال از غفوری به کمیته اخلاق، توسط خبرگزاری فارس منتشر شد که به تاریخ اول آذر ماه بوده که به امضای احمد مددی مدیرعامل استقلال نیز رسیده بود.

در این نامه قید شده بود کاپیتان آبی ها در حالیکه یک قرارداد یک ساله به مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان با تیم داشته است، در زمان مدیریت احمد سعادتمند این قرارداد بدون دلیل لغو و قرارداد جدیدی با مبلغ 6 میلیارد تومان برای این فصل و 8 میلیارد تومان برای فصل آینده به امضا رسیده است و مدیران استقلال نسبت به این قرارداد جدید معترض شده اند!

پس از این اتفاقات و همانطور که از قبل نیز پیش بینی می شد، وریا در تمرین روز شنبه استقلال شرکت نکرد و سپس خبر درخواست فسخ قرارداد این بازیکن منتشر شد.

ظاهرا غفوری چندی پیش نامه ای را به باشگاه ارسال و اعلام کرده است در صورت عدم دریافت مطالباتش، قراردادش را با آبی پوشان فسخ می کند.

نگرانی هوادران استقلال

اتفاق عجیبی که باعث نگرانی بیش از حد هواداران استقلال شد که طی سالیان اخیر، سختی های زیادی را به چشم دیده اند. علت این تصمیم وریا، مطالبات کاپیتان آبی ها از سالیان پیش است.

گفته می شود او از 4 سال پیش مطالباتی دارد که در زمان مدیران قبلی نتوانسته است طلبش را دریافت کند و همین مسئله، یکی از علل عصبانیت کاپیتان غفوری از مدیران تیم است.

بر این اساس در نهایت وریا غفوری طی نامه‌ای به باشگاه دریافت مطالباتش را طی فرصت ۱۰ روزه خواستار شده است که در صورت عدم انجام این مورد، او قادر به شکایت رسمی برای دریافت آن خواهد بود. وکیل وریا طی نامه‌ای به مدیران استقلال اعلام کرده که در صورت عدم پرداخت مطالبات، قرارداد کاپیتان آبی‌ها فسخ یکطرفه خواهد شد.

با تمام این بحث ها، مشخص است که وریا غفوری که چهره ای موجه نزد هواداران استقلال دارد و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است، هیچ علاقه ای به ترک تیم محبوبش ندارد.

پایان در استقلال؟

او علاقه مند است حتی فوتبالش را نیز در استقلال به پایان برساند اما مشکلاتی که او با مدیران تیم دارد و اینکه مطالبات او سالهاست پرداخت نشده و البته مدیران در واکنش به نامه اخطاریه او خود را کنار کشیده و واکنشی به آن نداشته اند.

اما پس از این اتفاقات، هواداران استقلال در فضای مجازی به شکل حداکثری و عجیبی، به حمایت از کاپیتان تیم خود پرداختند. هشتگ هایی برای اخراج مدیران تیم و کسانی که برگه قرارداد وریا را رسانه ای کردند و همچنین کمپین حمایت از وریا، باعث شد فعالیت هواداران استقلال در فضای مجازی به حداکثر خود برسد و کانال های تلگرامی، پیج های اینستاگرامی و کاربران توئیتری با ارسال عکس و پست های حمایتی از غفوری، مدعی شدند مشکلات مدیران تیم با کاپیتان آبی ها، ریشه در جای دیگری دارد.

به هر حال، غفوری یک 48 ساعت پر سر و صدا و پرخبری را گذراند و در حالیکه او حمایت حداکثری هواداران استقلال را با خود دارد و به مقبولیت خاصی حتی بین هواداران رقیب نیز رسیده است، علاقه مند به حضور در جمع آبی پوشان است ولی باید دید در نهایت این داستان به سود کدام طرف به پایان می رسد.

دین و مذهب وریا غفوری

غفوری بازیکن اهل‌سنت کرد و متولد سنندج است. وریا ، زرنگ و هوشیار می باشد. همسر وریا غفوری مونا اردلان نام دارد و این دو پسری به نام رادین دارند و دختر آنها هم بارین نام دارد.

کد خبر : ۷۵۹۷
0
۰
ارسال نظر