ماجرای دوپینگ سید جلال حسینی در پرسپولیس

بنگر هم تیمی سابق سید جلال حسینی، پشت پرده شایعات دوپینگ سید جلال و  آمادگی بالای او با وجود سن و سالش را توضیح داده است.

ماجرای دوپینگ سید جلال حسینی در پرسپولیس
کد خبر : ۵۳۹۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایلنا؛ سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس، در این فصل دوباره تبدیل به مهره تاثیرگذاری شده است. او که در مرز ۴۰ سالگی قرار دارد تا به اینجای فصل در تمامی رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ برتر برای پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که این تیم دو مدافع میانی جدید و قدرتمند به خدمت گرفته، ولی آن‌ها را نیمکت نشین سیدجلال حسینی کرده است.

بازی‌های درخشان با وجود سن و سال بالا، باعث شده تا همچنان سرمربی پرسپولیس به کاپیتان اول تیمش اعتماد کند. البته که این سطح از بازی برای سیدجلال حسینی حاشیه و شایعاتی هم در پی داشته است. نمونه بارزش، شایعات عجیبی و غریبی است که درباره او در فضای مجازی درباره احتمال دوپینگی بودنش مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: "نوراللهی"، الاهلی را با یک هدیه با ارزش غافلگیر کرد!

این موضوع حالا سوژه‌ای برای محسن بنگر، هم تیمی سابق سیدجلال حسینی شده تا از او دفاع کند.

بنگر در گفتگو با ایلنا، پشت پرده مطرح شدن چنین شایعاتی را رو کرده و در مورد آمادگی بالای سیدجلال حسینی با وجود سن و سالش گفته است: «اتفاق عجیبی نیست و هرکس سالم زندگی کند و حرفه‌ای باشد و همه چیزش سر جای خودش باشد همینطور می‌شود و سیدجلال باید یک الگو برای بازیکنان جوان باشد. حالا اینکه چهار تا صفحه در فضای مجازی که دست بچه‌های کم سن و سال است پول می‌گیرند و علیه سیدجلال قلم می‌زنند و عنوان می‌کنند مثلاً او خدای نکرده دوپینگ می‌کند چیزی از ارزش‌های سیدجلال کم نمی‌شود و همه سیدجلال و ویژگی‌هایش را می‌شناسند.»

کد خبر : ۵۳۹۸۴
0
۰
ارسال نظر