ماجرای تعلیق ۸ داور بدنسازی چه بود؟

با دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ۸ داور به دلیل رفتارهای خارج از عرف در فضای مجازی تعلیق شدند.

ماجرای تعلیق ۸ داور بدنسازی چه بود؟
کد خبر : ۱۴۰۹۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایسنا؛ رییس کمیته انضباطی در رابطه با برگزاری جلسه فوری این کمیته اظهار کرد: با توجه به حواشی اخیر که بین برخی از داوران در فضای مجازی به راه افتاده بود، امروز جلسه‌ای را در محل فدراسیون با حضور حسن کرباسی، سرپرست دبیری فدراسیون برگزار کردیم. در این نشست مسائل و حواشی اخیر مربوط به برخی از داوران مورد بررسی قرار گرفت.

محرم عبدی‌پور، رییس کمیته انضباطی در رابطه با برگزاری جلسه فوری این کمیته اظهار کرد: با توجه به حواشی اخیر که بین برخی از داوران در فضای مجازی به راه افتاده بود، امروز جلسه‌ای را در محل فدراسیون با حضور حسن کرباسی، سرپرست دبیری فدراسیون برگزار کردیم.

در این نشست مسائل و حواشی اخیر مربوط به برخی از داوران مورد بررسی قرار گرفت.

رفتارهایی خارج از عرف

او افزود: این داوران در روزهای اخیر رفتارهایی خارج از عرف و دور از شئونات اخلاقی داشتند و مصاحبه‌های خارج از حد و اختیارات خود انجام دادند. به همین دلیل تا بررسی دقیق‌تر موضوع و برگزاری جلسه کمیته انضباطی ۸ داور که در این ماجرا دخیل بودند، با حکم موقت تعلیق شدند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اسماعیل کدخدایی، اکبر خزایی، سعید براتی، کاوه سنجری، مهدی کامرانی، جعفر ابن مسعود، مجید مظفری و مرتضی شعاعی داورانی هستند که با حکم موقت و تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی تعلیق شده‌اند و حق قضاوت نخواهند داشت.

کد خبر : ۱۴۰۹۰
0
۰
ارسال نظر