ابعاد جدید از ماجرای تعرض به کودکان مدرسه فوتبال در مشهد

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی از شکایت چهار خانواده بازیکنان یک تیم فوتبال در مشهد به این اداره‌کل خبرداد.

ابعاد جدید از ماجرای تعرض به کودکان مدرسه فوتبال در مشهد
کد خبر : ۱۴۴۵۰۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبر ورزشی؛ هاشمی جواهری درباره تعرض به بازیکنان فوتبال در مشهد اظهار داشت: در خصوص جدیدترین اخبار مربوط به ادعای تعرض به بازیکنان پایه در مشهد مقدس مدارک و مستندات را نهایی کردیم و برای دستگاه قضایی ارسال شده است.

وی افزود: در خصوص صحت این ماجرا ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و قوه قضاییه باید تصمیم بگیرد. اما چهار خانواده از این باشگاه شکایت کردند که شکایت‌ها را به دستگاه قضایی ارسال کردیم اما بعید می‌دانم آن حرفی که ادعا شده بود درست باشد.

بیشتر بخوانید: پای مسئولان ورزشی مشهد به ماجرای تجاوز به بازیکنان یک باشگاه باز شد!

این باشگاه مجوز نداشته است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان این مطلب که بازی‌های این تیم در لیگ فوتبال استان غیرقانونی بوده است تصریح کرد: آن چیزی که به ما مربوط است این است که این باشگاه مجوز نداشته است و اگر شخصی ادعا کند که این باشگاه مجوز داشته است باید مستندات را ارسال کند.

هاشمی جواهری عنوان کرد: این تیم حدود ۱۰ سال است که بدون مجوز در حال فعالیت است و صدور مجوز نیز یک روندی دارد که این روند توسط این تیم انجام نشده است.

وی گفت: به تمام باشگاه‌های بدون مجوز هشدار دادیم و از یک بهمن ماه شروع کردیم به اقدام، اخطار و پلمب باشگاه‌های بدون مجوز که تاکنون ۳۵۰ باشگاه بدون مجوز در مشهد مقدس شناسایی شده‌اند.

همچنین با دستگاه‌های قضایی، اماکن، نیروی انتظامی هماهنگی‌ها و جلساتی صورت گرفته است که به‌زودی اگر این باشگاه‌ها مجوز نگیرند برخورد جدی می‌شود.

به گزارش تسنیم به‌گفته دادستان مرکز خراسان رضوی تا این لحظه هیچ‌گونه سند و مدرکی دال بر وقوع تعرض نسبت به بازیکنان مدرسه فوتبال مشهد به مرجع قضایی ارائه نشده است، همچنین شکایتی تاکنون از سوی والدین بازیکنان در این خصوص در دستگاه قضایی مطرح نشده است.

این پرونده تا روشن شدن تمام ابعاد مختلف موضوع مطرح‌شده در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به‌صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز هفته گذشته درباره شکایت چند خانواده به حراست اداره‌کل استان خراسان رضوی مبنی بر تعرض به کودکان در مدرسه فوتبال مدعی شده بود موضوع آن طور که گفته شد، نبوده و بزرگنمایی شده و چیزی ثابت نشده است و تنها ۲ یا ۳ مورد به حراست وزارت ورزش و جوانان اطلاع داده شده است.

کد خبر : ۱۴۴۵۰۶
0
۰
ارسال نظر