ماجرای بسته شدن صفحه اینستاگرام مداح معروف!

میثم مطیعی مداح اهل‌ بیت، صفحه او در اینستاگرام برای سومین‌ بار مسدود شد و روزنامه همشهری به این اقدام اینستاگرام واکنش نشان داد.

ماجرای بسته شدن صفحه اینستاگرام مداح معروف!
کد خبر : ۱۰۲۵۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ روزنامه همشهری به انسداد پیج میثم مطیعی واکنش نشان داده، همین پاراگراف اول و در ادامه با مومن‌نسب گفتگو کرده، او هم پیشنهاد تحریم اینستاگرام را داده، بخوانید:

در ایران، میثم مطیعی، مداح اهل‌بیت(ع) در شب چهارم ماه محرم با الهام از موسیقی قدیمی مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی در مداحی با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» اشعاری در حمایت از مقاومت می‌خواند و در محکومیت حمله صهیونیست‌ها به نوارغزه از آماده بودن لشکر حاج‌قاسم برای فتح بیت‌المقدس می‌گوید. بلافاصله بعد از انتشار این محتوا در بستر اینستاگرام، صفحه او در این شبکه مجازی برای سومین‌بار مسدود می‌شود.

روح‌الله مومن نسب به تعطیلی چندباره صفحه مجازی میثم مطیعی اشاره می‌کند و می‌گوید: «صفحه مجازی این چهره مطرح کشور یک میلیون دنبال‌کننده داشت. اینستاگرام به‌راحتی این صفحه را مسدود کرد. این مسئله نشان می‌دهد زمین بازی دست دشمن است.

زمانی بود که ما را برای فروش واکسن، بنزین و مانند آن تحریم کردند. اما وقتی خود تولید‌کننده واکسن و بنزین شدیم حتی به رایگان کالا به ما دادند. برای پایان دادن به تهدید فضای مجازی باید مستقل شویم و به شبکه‌های اجتماعی داخلی که امتحان خود را پس داده‌اند توجه کنیم.

کد خبر : ۱۰۲۵۹۳
0
۰
ارسال نظر