لیدر گروه BTS بلاخره گواهینامه گرفت؟!

نامجون، لیدر گروه مشهور BTS شخصا جدیدترین خبر درباره گواهینامه خود را به طرفداران اطلاع داد!

لیدر گروه BTS بلاخره گواهینامه گرفت؟!
کد خبر : ۱۴۴۲۸۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - پس از حدس و گمان‌های مختلف آرمی‌ها درباره دلیل گواهینامه گرفتن نامجون، او شخصا در این باره صحبت کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، با این وجود که RM لیدر گروه کره‌ای BTS است، او آخرین عضو گروه است که گواهینامه خود را گرفته است. نامجون 28 ساله عاشق دوچرخه سواری است.

او حتی برای رفتن به سر کار نیز از دوچرخه استفاده می‌کند. در چهار سال گذشته سایر اعضا وظیفه رانندگی کردن را به عهده داشتند. ا

ما علاقه زیاد نامجون به دوچرخه سواری تنها دلیل او برای به تاخیر انداختن آزمون رانندگی نیست.

آرمی‌ها باور دارند که نامجون از رانندگی می‌ترسد!

با این وجود که بقیه اعضا همواره نامجون را بخاطر نداشتن گواهینامه مسخره می‌کردند، آن‌ها معتقدند که رانندگی نکردن لیدرشان به نفع همه است. نامجون در بین اعضا به «خدای ویرانی» معروف است.

در یکی از برنامه‌های این گروه شوگا به شوخی اعلام کرد که برای حفظ صلح جهانی بهتر است که نامجون هیجوقت رانندگی نکند!

با این حال با انتشار بخشی از آهنگ جدید نامجون به نام «Hectic» آرمی‌ها حدس می‌زنند که این رپر بلاخره گواهینامه گرفته است.به گزارش وقت صبح این بخش از موزیک ویدیو برای تبلیغ آهنگ جدید او منتشر شده است.

در این ویدیو می‌توان دید که مردی سوار یک ماشین می‌شود و شروع به رانندگی ‌می‌کند. ویدیو این آهنگ از زاویه دید نامجون فیلمبرداری شده است.

قول نامجون به آرمی‌ها

نامجون در زمان پخش آهنگ خود به همکاری Blaming Tiger در تابستان امسال به طرفداران قول داد که به زودی گواهینامه خود را خواهد گرفت.

«من امسال گواهینامه خواهم گرفت. این دفعه مصمم هستم که این کار را تمام کنم. می‌خواهم با گرفتن گواهینامه به تمام شوخی‌ها و مسخره شدن‌ها پایان دهم.»

چند ماه پس از انتشار این پست نامجون بار دیگر درباره گواهینامه خود صحبت کرده است. او در جدیدترین برنامه زنده خود به نظرات آرمی‌ها درباره گواهینامه گرفتن واکنش نشان داد.

«اشتباه متوجه شدید. من هنوز هم گواهینامه نگرفته‌ام.»

بعضی از آرمی‌ها نیز معتقدند بینایی ضعیف این آیدل دلیل اصلی گواهینامه نگرفتن او است.

کد خبر : ۱۴۴۲۸۰
0
۰
ارسال نظر