لباس باورنکردنی مادر شوهر حسود در عروسی پسرش

مادرشوهری که به طرز باورنکردنی به عروس خود حسادت می کرد، با انجام یک حرکت زشت در مراسم ازدواج حسابی جنجال آفرین شد.

لباس باورنکردنی مادر شوهر حسود در عروسی پسرش
کد خبر : ۷۲۶۴۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، مادر شوهر حسود طی یک اقدام جنجالی از شدت حسادت در روز عروسی پسرش با لباس عروس در این مجلس ظاهر شد.

لباس عروس یکی از خاطره انگیزترین و مهم ترین خریدها برای خانم ها است. لباس عروس لباسی است که عروس در مهمانی عروسی یا در هنگام سفره عقد به تن می‌کند. لباس عروس و رنگ و مدل لباس عروس به فرهنگ و رسوم قومیتی بستگی دارد.

لباس عروس مانند گذشته چند مدل کلی را به بازار ارائه نمیشود. لباس عروس به طراحی انواع لباس عروس ایرانی،دخترانه، رنگی،سفید، بچه گانه،پوشیده، باحجاب و جدید و شیک ۲۰۲۱ مطابق با سلیقه و فرهنگ افراد و مناطق مختلف می پردازند.

مادرشوهری که به طرز باورنکردنی به عروس خود حسادت می کرد، با انجام یک حرکت زشت در مراسم ازدواج حسابی جنجال آفرین شد.

اختلاف میان عروس و مادر شوهر

اختلاف میان عروس و مادر شوهر از قدیم بوده و هست، برخلاف برخی که این رابطه با تدبیر کنترل می کنند و حتی رابطه ی صمیمی با هم میسازند، برخی دیگر به واقع خود را در میدان جنگ دیده و به هر شکلی سعی در شکست او دارند برای همین، کش مکش این دو گاهی به حدی میرسد که میتواند هر کدام از طرفین را به ستوه آورد.

عروسی عصبانی و خشمگین در شبکه اجتماعی ردیت پست گذاشت و از دنبال کننده های خود خواست تا به او بگویند که آیا رد کردن درخواست عذرخواهی از مادر شوهرش اشتباه بوده یا خیر؟ اما ماجرا از چه قرار بود که عذر خواهی برای آن صورت گرفته بود؟

روز عروسی برای هر دختری یکی از به یاد ماندنی ترین روز های زندگی است اما متاسفانه برای این عروس خانوم همه چیز رنگ دیگری داشت و با یک اقدام عجیب و حسودانه مادر شوهر، خوشی اش خیلی زود به پایان رسید.

این عروس همراه با شوهرش، برای ابراز محبت قبل از مراسم مادر شوهر را برای خرید لباس به بازار برده بودند تا یک رنگ خاص و شیک را برای مراسم عروسی بپوشد. به ظاهر همه چیز خوب پیش رفت و مادر آقای داماد یک لباس زیبا خریداری کرد.

رازی که قبل عروسی لو رفت

روز عروسی، برادر شوهر عروس متوجه وجود یک لباس عروس دیگر شده و علت را از او پرسید، عروس خیلی زود متوجه شد که ماجرا از چه قرار است به همین دلیل از برادر شوهرش خواست که لباس را داخل ماشینش پنهان کند تا او با خیال راحت مراسم ازدواجش را به پایان برساند اما مادر شوهر حسود بالاخره آن لباس را پوشید.

وسط مراسم بود که مادر آقای داماد لباسش را عوض کرد و لباسی شبیه لباس عروس پوشید. ظاهر شدن مادرشوهر با لباس عروس هم برای میهمانان و هم برای عروس شوکه کننده بود اما مادر شوهر عقیده داشت که او هم باید در چنین شبی لباس عروس بپوشد، زیرا این شب مال او هم هست زیرا مادر داماد است، در نتیجه این مراسم متعلق به او نیز هست و می تواند لباس خاصی مثل لباس عروس بر تن کند.

باقی ماجرا را هم قطعا خودتان می توانید حدس بزنید پس شما را با حدس ها و نظراتتان تنها میگذاریم.

کد خبر : ۷۲۶۴۹
0
۰
ارسال نظر