لاله مرزبان از جسورترین بازیگران در مد و انتخاب لباس؛ خاص و نوآورانه!

لاله مرزبان یکی از بازیگران جوانی است که حرفه‌اش را با بازی در مجموعه «هوش سیاه» شروع کرد، خیلی از مخاطبان تلویزیون او را با سریال «ستایش ۳» می‌شناسند و آن‌هایی هم که اهل سینما هستند بازی او را در فیلم‌های «بی همه چیز» و «زیر سقف دودی» به یاد دارند.

لاله مرزبان از جسورترین بازیگران در مد و انتخاب لباس؛ خاص و نوآورانه!
کد خبر : ۹۵۸۰۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از چی بپوشیم، هر چند لاله از همان ابتدای راه هم خوش‌پوش بود اما به نظر می‌رسد همان‌طور که راه بازیگری را با وسواس و دقت بیشتری ادامه می‌دهد در انتخاب لباس‌هایش هم سلیقه ویژه‌ای را در پیش گرفته و یکی از هنرمندانیست که اغلب اوقات ظاهرش متفاوت است و به چشم می‌آید.

لاله و تیپ زدن برای بی‌همه چیز

استایل لاله مرزبان در مراسم اکران فیلم «بی‌همه چیز» حسابی مورد توجه قرار گرفت. او تصمیم جسورانه‌ای گرفت و با کت بلند خاکستری رنگش روسری وینتیج سر کرد.

لاله مرزبان جسورترین بازیگر زن در مد بوده است.

گذشته از اینکه شالِ تکراری انتخاب او نبود موهای چتری و روسری وینتیج هم به نوعی یادآور استایل آدری هپبورن بود. البته لاله با چند استایل دیگر هم نشان داده که از طرفداران ادری است و به طور مستقیم هم به این نکته اشاره کرده است.

اما در مورد این استایل خاص می‌شود گفت لاله تا حد زیادی برای انتخاب کفش و شلوار هم کلیشه‌ها را کنار گذاشته. در اغلب موارد شلوار جین فیت یا نیم بگ و بوت پاشنه‌دار با پالتوی بلند ست می‌شود یا اینکه شلوار فیت با بوت بلند در اولویت قرار می‌گیرد.

لاله مرزبان جسورترین بازیگر زن در انتخاب لباس بود.

آن‌هایی هم که می‌خواهند استایل کژوال داشته باشند شلوار مام فیت با کتانی را ترجیح می‌دهند اما لاله شلوار بگ بلند و کفش اسپرت پوشیده بود.

از طرف دیگر این بازیگر جوان خوش‌پوش در حالی‌که می‌توانست کیف و کمربند مشکی را با این لباس انتخاب کند که ظاهری مینیمال داشته باشد ولی رنگ زرد را وارد استایلش کرد و با این کار در عین ساده و شیک بودن ظاهری رسمی هم پیدا کرد.

دختر کت‌پوشِ سینما

کت یکی از پوشیدنی‌هاییست که لاله از دوستدارانش است.

لاله مرزبان جسورترین بازیگر زن در انتخاب لباس بوده است.

او چندین بار کت‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را پوشیده. از کت صورتی رنگی که با شال، دامن پلیسه و بوت اسپرت مشکی رنگی هماهنگش کرده و ظاهری نیمه‌رسمی پیدا کرده تا کت زرشکی مخملی که برای یکی از نمایش‌های فیلم «بی‌همه چیز» به تن کرده همه ظاهری شیک، ساده و جذاب برای او ایجاد کرده‌اند.

در مورد کت مخمل گفته شده که اگر می‌خواهید شیک و زیبا به نظر برسید، پوشیدن کت مخمل ایده بسیار خوبی است. حتی با وجود اینکه به نظر می‌رسد جنس مخمل بیشتر مناسب مراسم رسمی باشد، به زنان خارجی توصیه شده که آن را در محیط کار بپوشند و با لباس‌های ساده دیگر مثل پیراهن مردانه و شلوار جین ست کنند.

لاله مرزبان جسورترین بازیگر زن در انتخاب لباس است.

در مورد کت مخمل قرمز و شرابی رنگ هم توصیه شده آن را با تی‌شرت مشکی طرح‌دار و شلوار جین مشکی بپوشند.

بنابراین با وجود اینکه بعضی از سایت‌ها درباره تیپ لاله با این کت نوشتند که نامتعارف و ناهمگون بود ولی در واقع لاله در عین شیک بودن گزینه کاملا ساده را انتخاب کرده و برای اینکه سادگی را کاملا حفظ کند شلوار فیت نپوشیده و کفش بدون پاشنه هم پایش کرده است.

لاله مشکی

لاله مرزبان در جشنواره جهانی فجر با تیپ سراپا مشکی حاضر شد که خیلی‌ها خوششان نیامد ولی او بلوز و شلوار گشاد مشکی و کتانی سیاه و سفیدی به پا کرده و با تیپی راحت و ساده در این جشنواره حضور پیدا کرده بود.

لاله مرزبان جسورترین بازیگر زن در مد است.

لاله این بار هم با این تیپ صریح و جسور کیف مناسبی انتخاب کرده و یک کیف رودوشی گوچی مخمل قرمز روی دوشش انداخته بود که جلب توجه می‌کرد.

لاله کلاهدار

لاله از آن دسته بازیگرانیست که به کلاه علاقه دارد. اگر عکس‌های صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که او در موقعیت‌های مختلف از انواع کلاه‌ها استفاده کرده است.

لاله مرزبان جسورترین بازیگر زن در مد و انتخاب لباس بوده است.

از کلاه بافتنی ساده و کپ گرفته تا کلاه زرد و سفیدی که با گل‌های نرگس تزئین شده است.

لاله مرزبان جسورترین بازیگر زن در مد و انتخاب لباس بود.

کلاه فلاپی بافت‌داری که لاله روی سرش گذاشته و در سپتامبر سال ۲۰۲۰ عکس مربوط به آن را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده، تأکید او را بر علاقه‌مندی به این اکسسوری و زیبایی و جذابیت آن کاملا نشان می‌دهد.

لاله و اکسسوری

کمی توجه به ظاهر و استایل لاله مرزبان نشان می‌دهد که او از آن دسته بازیگران زنیست که به ساعت مچی اهمیت می‌دهد.

لاله مرزبان جسورترین بازیگر زن در مد و انتخاب لباس است.

او هر کجا به نظرش مناسب آمده از ساعت مچی غافل نشده و سعی کرده این اکسسوری در استایلش جایی داشته باشد.

کد خبر : ۹۵۸۰۰
0
۰
ارسال نظر