قیمت “آیفون 13” لو رفت!

قبلاً شاهد درز شایعاتی از گوشی‌های سری آیفون ١٣ نیز بودیم. به عنوان مثال، ظرفیت باتری این گوشی لو رفته بود. اما این بار، با اخبار مهم‌تری مواجه هستیم.

قیمت “آیفون 13” لو رفت!
کد خبر : ۲۸۱۰۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ترنجی؛ سری آیفون ١۳؛ نامی که در بسیاری از شایعات منتشر شده وجود دارد. شایعات این سری، هر روز بیش‌تر از قبل می‌شود. به همین دلیل، آیفون‌های سری ١٣ به طور قابل توجهی مهم هستند. آخرین شایعات از این سری، به جزئیات مهمی اشاره دارد. در ادامه، به جزئیات و قیمت سری آیفون ١٣ خواهیم پرداخت.

در مراسم WWDC 2021 اپل، از محصولات مختلفی مانند iOS 15 رونمایی شد. متأسفانه، iOS 15 به قدری جذاب نبود تا کاربران را بیش از پیش برای رونمایی از سری آیفون ١٣ هیجان زده کند. به همین صورت، شاهد بازخوردهای مثبت زیادی از سوی طرفداران اپل نبودیم. اما جدیدترین خبر منتشر شده گوشی‌های خانواده iPhone 13، جزئیات جدیدی از هر ۴ عضو آن را به دست ما می‌رساند. یک پوستر توسط بلاگرهای چینی منتشر شده است که این اخبار را به دست ما می‌رساند. در نتیجه، اکنون بهتر از قبل می‌توانیم با این سری دیدار کنیم.

در پوستر مورد اشاره، برخی از مشخصه‌های کلیدی آیفون ١٣ مینی، آیفون ١٣، آیفون ١٣ پرو و آیفون ١٣ پرو مکس ذکر شده است. همچنین رندر این دستگاه‌ها به وضوح قابل مشاهده می‌باشد. ظاهراً نسبت صفحه نمایش به بدنه در این دستگاه‌ها، به طور چشمگیری افزایش یافته است. تراشه هر ۴ عضو سری آیفون ١٣، همان Apple A15 خواهد بود. ظاهراً تراشه A15 اپل، دارای لیتوگرافی ۵ نانومتری بهبود یافته TSMC است. تراشه‌ای که پیش از این شایعاتی پیرامون آن وجود داشت.

اندازه نمایشگر تمام اعضای این سری، مانند نسل قبلی آن‌ها است. با این وجود، شاهد به کارگیری نمایشگر LTPO OLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی در دو نسخه گران قیمت‌تر این سری هستیم. ۴ گیگابایت حافظه رم برای دو نسخه ارزان‌تر این سری در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر، مدل پرو و پرو مکس دارای ۶ گیگابایت حافظه رم هستند. و اما به سراغ اصل موضوع، یعنی قیمت سری آیفون ١٣ می‌رویم.

قیمت سری آیفون 13

دقیقاً مشخص نیست که این قیمت‌ها، برای بازار چه کشوری در نظر گرفته شده‌اند. اما احتمالاً مانند روال همیشگی، این قیمت‌ها مربوط به بازار ایالات متحده آمریکا است. قیمت مدل‌های مختلف سری آیفون ١٣، به این شرح است:

آیفون ١٣ مینی:

- نسخه ۶۴ گیگابایتی: ۶٩٩ دلار آمریکا
- نسخه ١٢٨ گیگابایتی: ٧۴۹ دلار آمریکا
- نسخه ٢۵۶ گیگابایتی: ٨۴٩ دلار آمریکا

آیفون ١٣:

- نسخه ۶۴ گیگابایتی: ٧٩٩ دلار آمریکا
- نسخه ١٢٨ گیگابایتی: ٨۴٩ دلار آمریکا
- نسخه ٢۵۶ گیگابایتی: ٩۴٩ دلار آمریکا

آیفون ١٣ پرو:

- نسخه ١٢٨ گیگابایتی: ١,٠۴٩ دلار آمریکا
- نسخه ٢۵۶ گیگابایتی: ١,١۴٩ دلار آمریکا
- نسخه ۵١٢ گیگابایتی: ١,٣۴٩ دلار آمریکا
- نسخه ١ ترابایتی: ١,۴٩٩ دلار آمریکا

آیفون ١٣ پرو مکس:

- نسخه ١٢٨ گیگابایتی: ١,١۴٩ دلار آمریکا
- نسخه ٢۵۶ گیگابایتی: ١,٢۴٩ دلار آمریکا
- نسخه ۵١٢ گیگابایتی: ١,۴۴٩ دلار آمریکا
- نسخه ١ ترابایتی: ١,۵٩٩ دلار آمریکا

در نهایت، نظر شما در مورد این نحوه قیمت گذاری در سری آیفون ١٣ چیست؟ آیا رویکرد اپل در جدیدترین سری پرچمداران آیفون را می‌پسندید؟ کدام یک از اعضای خانواده iPhone 13 برای شما جذاب‌تر است؟

کد خبر : ۲۸۱۰۵
0
۰
ارسال نظر