“قهرمان” اصغر فرهادی در میان‌ ده فیلم مورد انتظار هالیوود ریپورتر در کن

دیوید رانی منتقد ارشد هالیوود ریپورتر در گزارشی 10 فیلم مورد انتظارش را که در کن قصد تماشای آن‌ها را دارد لیست کرده و «قهرمان» اصغر فرهادی هم در این لیست حضور دارد.

“قهرمان” اصغر فرهادی در میان‌ ده فیلم مورد انتظار هالیوود ریپورتر در کن
کد خبر : ۳۲۲۱۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از سینمای دیلی، او در این لیست آثاری را نام برده که به گفته خودش نباید در جشنواره کن امسال از دست داد.

او در این مطلب در مورد فیلم فرهادی نوشته: «کارگردان برنده اسکار ایرانی و سازنده آثاری مانند «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» با حضورش در حوزه سینما بین الملل در سال 2019 و فیلم «همه می‌دانند» مورد اقبال نسبی منتقدان قرار گرفت.

با اینکه جزئیات داستانی فیلم جدید فارسی زبان او هنوز آشکار نشد، اما به نظر می‌رسد که او با روایتی پرتنش به حوزه امن اش در خلق درام‌های خانگی صمیمی و درگیریهای درونی خانوادگی برگشته، آثاری که در ابتدا او را به جهان معرفی کردند.»

در کنار فیلم فرهادی، آثاری مانند «مموریا» ساخته اپیچاتپونگ ویراستاکول، «نیترام» جاستین کورزل، «موشک قرمز» شان بیکر، «پیغام فرانسوی» وس اندرسون، «همه چیز خوب پیش رفت» فرانسوا اوزون، «کوپه شماره شش» یوهو کاسمانن، «جزیره برگمان» میا هنسن لاو، «بندتا» پل ورهون، و «آنت» لئوس کاراکس در لیست دیوید رانی حضور دارد.

جشنواره کن امسال بعد از یکسال عدم برگزاری به دلیل همه‌گیری کرونا در تاریح ۱۵ تا ۲۶ تیر برگزار خواهد شد و اسپایک لی رئیس هیئت داوران این دوره است.

کد خبر : ۳۲۲۱۸
0
۰
ارسال نظر